Bölüm I – Sınırlı Garanti
Bölüm II – GENEL Koşullar
Bölüm III – Ülkeye/Bölgeye Özgü Koşullar
Bu DJI Satış Sonrası Politikaları (bu “Politikalar”), yeniden satış için değil, yalnızca DJI yetkili satıcılarından satın aldığınız DJI ürünleri için geçerlidir.
Bu Politikalar diğer dillerde http://www.dji.com/service adresinde mevcuttur . Bu terimlerin farklı çevirileri arasında bir çelişki olması durumunda, İngilizce versiyonu geçerli olacaktır.
DJI ürününüzü kullanarak, bu Politikalara bağlı kalmayı kabul edersiniz. Uygun değilseniz veya Şartlardan herhangi birini kabul etmiyorsanız, DJI ürününüzü kullanmayın. Devre dışı bırakılan Ürünü bu Politikaların III. Bölümüne uygun olarak yedi (7) gün içinde iade ederseniz, Satın aldığınız Ürüne ilişkin tam bir geri ödeme alma hakkınız olabilir.
Bu Sınırlı Garanti kapsamında DJI, satın aldığınız her DJI ürününün, garanti süresi boyunca DJI'nin yayınlanmış ürün malzemelerine uygun olarak normal kullanım altında malzeme ve işçilik kusurlarından arınmış olacağını garanti eder. DJI'nin yayınlanmış ürün materyalleri, kullanım kılavuzlarını, güvenlik yönergelerini, spesifikasyonları, uygulama içi bildirimleri ve hizmet iletişimlerini içerir ancak bunlarla sınırlı değildir.
Farklı ürünler ve parçalar için garanti süresi değişiklik gösterir, lütfen belirli ürün veya parçaların garanti süresini doğrulamak için http://www.dji.com/service adresini kontrol edin . Bir ürün için garanti süresi, söz konusu ürünün teslim edildiği gün başlar, Fatura veya başka bir geçerli satın alma belgesi sunamazsanız, garanti süresi, aksi kararlaştırılmadıkça, ürün üzerinde gösterilen nakliye tarihinden itibaren 90 gün sonra başlar. sen ve DJI arasında.
Bir ürün garanti süresi içinde garanti edildiği şekilde çalışmazsa, bu İlkelerin III. Bölümünde belirtildiği gibi DJI'nin yerel servis merkeziyle veya http://www.dji.com/support aracılığıyla iletişim kurarak satış sonrası servis alabilirsiniz . Garanti hizmeti için geçerli bir satın alma belgesi, makbuz veya sipariş numarası (DJI Doğrudan Satışlar için) sağlamanız gerekecektir.
Bu Sınırlı Garanti kapsamında olmayan hizmetler için ücret alınabilir. Bulunduğunuz yere özel bilgiler için lütfen DJI ile iletişime geçin.
Garanti hizmetinin yalnızca DJI ürününüzü satın aldığınız ilgili DJI hizmet bölgelerinde mevcut olduğunu lütfen unutmayın.
DJI, sorununuzu telefon, e-posta veya çevrimiçi sohbet yoluyla teşhis etmeye ve çözmeye çalışacaktır. DJI, belirli yazılım güncellemelerini indirmeniz ve yüklemeniz için sizi yönlendirebilir.
Sorununuz telefonla veya yazılım güncellemelerinin uygulanmasıyla çözülemezse, daha fazla inceleme için ürünü DJI'ye teslim etmeniz gerekebilir. Sorun bu Sınırlı Garanti kapsamına girerse, DJI ücretsiz olarak onarım veya değiştirme hizmeti ayarlayacaktır.
Bu politika aşağıdakileri kapsamaz:
× Pilot hataları dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, imalat dışı faktörlerin neden olduğu kazalar veya yangın hasarları.
× Yetkisiz değişiklik, demontaj veya resmi talimatlara veya kılavuzlara uygun olmayan kabuk açılmasından kaynaklanan hasar.
× Yanlış kurulum, yanlış kullanım veya resmi talimatlara veya kılavuzlara uygun olmayan çalıştırmadan kaynaklanan su hasarı veya diğer hasarlar.
× Yetkili olmayan bir servis sağlayıcının neden olduğu hasar.
× Devrelerin yetkisiz olarak değiştirilmesinden ve pil ile şarj cihazının uyumsuzluğundan veya yanlış kullanımından kaynaklanan hasarlar.
× Kullanım kılavuzu tavsiyelerine uymayan uçuşlardan kaynaklanan hasarlar.
× Kötü hava koşullarında (örn. kuvvetli rüzgarlar, yağmur, kum/toz fırtınaları vb.)
çalıştırmanın neden olduğu hasarlar × Ürünün elektromanyetik parazit bulunan bir ortamda (örn. madencilik alanlarında veya radyo iletim kulelerinin yakınında, yüksek gerilim kabloları, trafo merkezleri vb.).
× Ürünü, diğer kablosuz cihazlardan (yani verici, video indirme bağlantısı, Wi-Fi sinyalleri vb.) kaynaklanan parazite maruz kalan bir ortamda çalıştırmanın neden olduğu hasar.
× Ürünün, kullanım kılavuzlarında belirtilen güvenli kalkış ağırlığından daha fazla bir ağırlıkta çalıştırılmasından kaynaklanan hasar.
× Bileşenler eskidiğinde veya hasar gördüğünde zorunlu uçuşun neden olduğu hasar.
× Yetkisiz üçüncü taraf parçalar kullanıldığında güvenilirlik veya uyumluluk sorunlarından kaynaklanan hasarlar.
× Ünitenin düşük şarjlı veya kusurlu pille çalıştırılmasından kaynaklanan hasar.
× Bir ürünün kesintisiz veya hatasız çalışması.
× Bir ürün nedeniyle verilerinizin kaybolması veya zarar görmesi.
× Ürünle birlikte sağlanan veya sonradan yüklenen tüm yazılım programları.
× DJI'nin talebiniz üzerine sağlayabileceği veya DJI ürününe entegre edebileceği ürünler de dahil olmak üzere herhangi bir üçüncü taraf ürününün arızalanması veya bunlardan kaynaklanan hasar.
× "Nasıl yapılır" sorularıyla ilgili yardım veya hatalı ürün kurulumu ve kurulumu gibi herhangi bir DJI olmayan teknik veya diğer destekten kaynaklanan hasar.
× Tanımlama etiketi değiştirilmiş veya tanımlama etiketi çıkarılmış ürünler veya parçalar.
HİZMET ALIRKEN DJI, ÜRÜNÜNÜZ YALNIZCA DJI'NİN ELİNDE VEYA TAŞIMA SIRASINDA OLDUĞU ZAMAN, TAŞIMADAN DJI SORUMLU OLDUĞUNDA ÜRÜNÜNÜZDEKİ KAYIP VEYA HASARDAN SORUMLUDUR.
DJI, BİR ÜRÜNDE BULUNAN GİZLİ BİLGİLER, ÖZEL BİLGİLER VEYA KİŞİSEL BİLGİLER DAHİL HİÇBİR VERİ KAYBI VEYA İFŞADAN SORUMLU DEĞİLDİR.
HİÇBİR KOŞUL ALTINDA VE BURADA BELİRTİLEN HERHANGİ BİR ÇÖZÜMÜN TEMEL AMACININ BAŞARISIZLIĞINA BAĞLI OLSUN, DJI, İŞTİRAKLERİ, TEDARİKÇİLERİ, SATICILARI VEYA HİZMET SAĞLAYICILARI, AŞAĞIDAKİLERDEN HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLU OLMAYACAKTIR. SÖZLEŞME, GARANTİ, İHMAL, KESİN YÜKÜMLÜLÜK VEYA BAŞKA SORUMLULUK TEORİSİNE DAYALIDIR: 1) ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARIN SİZE KARŞI ZARARLAR İÇİN İDDİALARI; 2) VERİLERİNİZİN KAYBI, HASAR VEYA İFŞASI; 3) ÖZEL, ARIZİ, CEZAİ, DOLAYLI VEYA NİHAİ HASARLAR, KAYIP KÂR, İŞ GELİRİ, ŞEREFİYE VEYA BEKLENEN TASARRUFLAR DAHİL ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAKTADIR. DJI'NİN, İŞTİRAKLERİNİN, TEDARİKÇİLERİNİN, TEDARİKÇİLERİNİN, SATICILARININ VEYA HİZMET SAĞLAYICILARININ HERHANGİ BİR NEDENDEN KAYNAKLANAN ZARARLAR İÇİN TOPLAM SORUMLULUĞU HİÇBİR DURUMDA GERÇEK DOĞRUDAN ZARARLARIN MİKTARINI AŞMAYACAKTIR.
YUKARIDAKİ SINIRLAMA, BEDENSEL YARALANMALAR (ÖLÜM DAHİL), GAYRİMENKUL ZARARLARI VEYA MADDİ KİŞİSEL MALLARIN ZARARLARI İÇİN GEÇERLİ DEĞİLDİR, İŞTE DJI HUKUKLAR ALTINDA SORUMLU OLDUĞU ZARARLAR İÇİN GEÇERLİ DEĞİLDİR.
BAZI DEVLETLER VEYA YARGI BÖLGELERİ ARIZİ VEYA DOLAYLI ZARARLARIN HARİÇ TUTULMASINA VEYA SINIRLANDIRILMASINA İZİN VERMEDİĞİNDEN, YUKARIDAKİ SINIRLAMA VEYA HARİÇ TUTMA SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.
KANUNLARIN İZİN VERDİĞİ ÖLÇÜDE, BU SINIRLI GARANTİDE AÇIKÇA BELİRTİLENLER DIŞINDA, DJI YASAL, AÇIK VEYA ZIMNİ HER TÜRLÜ GARANTİYİ REDDEDER: (A) ZIMNİ HERHANGİ BİR GARANTİ, ZIMNİ GARANTİ. SESSİZ KEYİF VEYA İHLAL ETMEME; VE (B) ALIŞVERİŞ, KULLANIM VEYA TİCARETTEN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR GARANTİ. DJI KURULUŞLARI, DJI SINIRLI GARANTİSİNDE AÇIKÇA BELİRTİLENLER DIŞINDA, ÜRÜNÜN, ÜRÜN AKSESUARLARININ VEYA ÜRÜNÜN HERHANGİ BİR PARÇASININ VEYA HERHANGİ BİR MATERYALİNİN KESİNTİSİZ, GÜVENLİ VEYA HATASIZ VEYA VİRÜS KULLANILMADIĞI GARANTİ VERMEZ. BİLEŞENLER.
BU TÜR GARANTİLER REDDEDİLMEZSE, DJI BU TÜR GARANTİLERİN SÜRESİNİ VE ÇÖZÜMLERİNİ BU AÇIK GARANTİ SÜRESİYLE VE, DJI'NİN SEÇİMİNE GÖRE BU SINIRLI GARANTİDE SAĞLANAN TAMİR VEYA DEĞİŞTİRME HİZMETLERİ İLE SINIRLAR.
BAZI YARGI BÖLGELERİ GARANTİLERİN REDDİ YASAKLAYABİLİR VE YARGI BÖLGESİNDE DEĞİŞEN BAŞKA HAKLARINIZ OLABİLİR.
Bu Sınırlı Garanti size ekstra ve özel yasal haklar sağlar. Eyaletinizin veya yargı bölgenizin geçerli yasalarına göre başka haklarınız olabilir. DJI ile yazılı bir anlaşma kapsamında başka haklara da sahip olabilirsiniz. Bu Sınırlı Garantideki hiçbir şey, sözleşmeyle feragat edilemeyen veya sınırlandırılamayan tüketici ürünlerinin satışını düzenleyen yasalar veya düzenlemeler kapsamındaki tüketicilerin hakları da dahil olmak üzere, yasal haklarınızı etkilemez.
*Garanti süresi yerel yasa ve yönetmeliklere göre değişiklik gösterebilir.
DJI, aşağıdaki koşullara tabi olarak İade ve Para İadesi Hizmeti, Değiştirme Hizmeti ve Garantili Onarım Hizmeti talep edilebileceğini garanti eder. Daha fazla ayrıntı için lütfen DJI veya yetkili DJI bayinizle iletişime geçin. Tamir edilecek ünite ile birlikte bize gönderilmesi gereken bir tamir formu doldurmanız istenecektir.
√ Üründe üretim hatası yoksa, etkinleştirilmemişse ve hala yeni veya yeni gibi durumdaysa, ürünü teslim aldıktan sonraki on dört (14) takvim günü içinde.
√ Üründe üretim hatası varsa, ürünü teslim aldıktan sonra on dört (14) takvim günü içinde.
× Bir ürünün teslim alınmasından itibaren on dört (14) takvim gününden sonra talep edilir.
× DJI'ye İade ve Para İadesi Hizmeti için gönderilen bir ürün, tüm orijinal aksesuarları, ekleri veya ambalajı içermez veya herhangi bir öğe yeni veya yeni gibi durumda değildir, yani çatlak, ezik veya çizik yoktur.
× Satın alma, makbuz veya faturanın yasal bir kanıtı sağlanmamıştır veya sahte veya kurcalanmış olduğuna makul şekilde inanılmaktadır.
× Üründeki herhangi bir arıza veya hasar, neme maruz kalma, yabancı cisimlerin (su, yağ, kum vb.) girmesi veya yanlış kurulum veya çalıştırma dahil olmak üzere ürünün yetkisiz kullanımı veya değiştirilmesinden kaynaklanır.
× Ürün etiketleri, seri numaraları, su geçirmez işaretler vb., kurcalama veya değişiklik belirtileri gösterir.
× Üründe yangın, sel, şiddetli rüzgar veya yıldırım düşmesi gibi kontrol edilemeyen dış etkenlerden kaynaklanan hasarlar.
× DJI'den İade ve Geri Ödeme Hizmeti onayı gönderildikten sonra on dört (14) takvim günü içinde bir ürün DJI'ye teslim edilmez.
× Bu politikada belirtilen diğer koşullar.
√ Ürün nakliye sırasında önemli bir hasara maruz kalmışsa, ürünü teslim aldıktan sonraki on beş (15) takvim günü içinde, her zaman nakliyeci tarafından verilen hasar kanıtının DJI'ye ibraz edilebilmesi şartıyla.
√ Ürün, bir veya daha fazla önemli açıdan ürünün orijinal tanımına uymuyorsa, ürünü teslim aldıktan sonraki on beş (15) takvim günü içinde.
√ Üründe performans hatası olması durumunda, ürünün teslim alınmasından itibaren on beş (15) takvim günü içinde.
× Hizmet, bir ürünü aldıktan sonra on beş (15) takvim gününden fazla talep edilir.
× Yasal satın alma kanıtı, makbuzlar veya faturalar sağlanmamıştır veya sahte olduklarına veya tahrif edildiğine makul şekilde inanılmaktadır.
× Değiştirilmek üzere DJI'ye gönderilen bir ürün, tüm orijinal aksesuarları, ekleri ve ambalajı içermez veya kullanıcı hatası nedeniyle hasar görmüş öğeler içerir.
× DJI tarafından tüm uygun testler yapıldıktan sonra bir üründe kusur bulunmadığı tespit edilir.
× Üründeki herhangi bir arıza veya hasar, neme maruz kalma, yabancı cisimlerin (su, yağ, kum vb.) girmesi veya yanlış kurulum veya çalıştırma dahil olmak üzere ürünün yetkisiz kullanımı veya değiştirilmesinden kaynaklanır.
× Ürün etiketleri, seri numaraları, su hasarı işaretleri vb. kurcalama veya değişiklik belirtileri gösterir.
× Hasar, yangın, sel, şiddetli rüzgar veya yıldırım düşmesi gibi kontrol edilemeyen dış etkenlerden kaynaklanır.
× Alınan ürün, DJI'den değiştirme onayından sonra yedi (7) takvim günü içinde DJI'ye geri gönderilmedi.
× Taşıyıcı tarafından düzenlenen taşıma sırasında hasar kanıtı sunulamaz.
× Bu politikada belirtilen diğer koşullar.
Satış sonrası hizmet almadan önce aşağıdaki adımlar gerçekleştirilmelidir:
√ DJI tarafından belirtilen prosedürleri “DJI Genel Satış Sonrası Servis Akışı” bölümünde gösterildiği gibi izleyin.
√ Ürününüzün SD kartında bulunan tüm verileri yedekleyin.
√ Uçuş günlükleri hariç, gizli bilgiler, özel bilgiler ve kişisel bilgiler dahil tüm verileri üründen kaldırın. Veya bu tür herhangi bir bilgiyi kaldıramıyorsanız, başka bir tarafın erişimini engellemek için veya yürürlükteki yasalara göre kişisel veri olmaması için bilgileri değiştirin. DJI, iade edilen veya garanti hizmeti için erişilen bir ürünle ilgili gizli bilgiler, özel bilgiler veya kişisel bilgiler dahil olmak üzere herhangi bir verinin kaybolmasından veya ifşa edilmesinden sorumlu olmayacaktır.
√ Gerekirse DJI'ye tüm sistem şifrelerini sağlayın.
√ DJI'nin gerektiği gibi hizmet sunabilmesi için ürününüze yeterli ve güvenli erişim sağlayın.
√ Garanti kapsamında olmayan tüm ek parçaları, değişiklikleri ve eklentileri çıkarın.
√ Ürünün veya parçanın değiştirilmesini engelleyen yasal kısıtlamalardan arınmış olduğundan emin olun.
√ Bir ürünün veya parçanın sahibi değilseniz, DJI'nin garanti hizmeti vermesi için sahibinden yetki alın.
Satış sonrası hizmet, bir ürünün veya parçanın değiştirilmesini içerdiğinde, değiştirilen ürün veya parça DJI'nin mülkü olur ve değiştirilen ürün veya parça sizin mülkünüz olur. Yalnızca değiştirilmemiş DJI ürünleri ve parçaları değiştirme için uygundur.
DJI tarafından sağlanan yedek ürünler veya parçalar yeni olmayabilir, ancak iyi çalışır durumda ve en azından işlevsel olarak orijinal ürün veya parça garantisine eşdeğer olacaktır. Değiştirilen ürün veya parça, orijinal ürünün garantisinde kalan süre boyunca kapsanacaktır.
Bu politika kapsamında hizmet alırsanız, DJI'ye uçuş günlüğü bilgilerinizi ve adınız, telefon numaralarınız, adresiniz ve e-posta adresiniz dahil olmak üzere iletişim bilgilerinizi saklaması, kullanması ve işlemesi için yetki vermiş olursunuz. DJI'nin bu politika kapsamında hizmet vermek için verilerinizi toplaması, işlemesi ve kullanmasının gerekli olduğunu kabul ediyor ve anlıyorsunuz. Hizmetimizden memnun olup olmadığınızı sormak veya herhangi bir ürün geri çağırma veya güvenlik sorunu hakkında sizi bilgilendirmek için sizinle iletişime geçebiliriz. DJI, satış sonrası hizmet başvurusunda bulunmaya karar verdiğinizde, uçak ürününüzde saklanan görsel görüntü verilerine erişim, kullanım ve işleme izninizi isteyebilir. Bunu yapmayı reddederseniz, DJI size belirli satış sonrası hizmetleri sağlayamayabilir. Bu amaçlara ulaşmak için, DJI'ye bilgilerinizi iş yaptığımız herhangi bir ülkeye aktarma ve bizim adımıza hareket eden kuruluşlara sağlama yetkisi verirsiniz. Ayrıca, yasaların gerektirdiği durumlarda bilgilerinizi ifşa edebiliriz. DJI'nin gizlilik politikası http://www.dji.com/policy adresinde mevcuttur .
√ İade ve Para İadesi Hizmeti, Değiştirme Hizmeti ve Garanti Kapsamında Onarım Hizmetinin garanti süresi, ürününüze, sorun yaşanan parçaya veya satın aldığınız ülkeye göre değişiklik gösterebilir. Ürününüzün ve ürünlerinizin ülkenizdeki garanti süresi için lütfen http://www.dji.com/service adresine bakın.
√ Ürünü/ürünleri iade, onarım veya değiştirme için gönderirken nakliye masraflarından siz sorumlusunuz.
√ DJI, sorunu belirlemek için iade edilen ürünü/ürünleri inceleyecektir. Sorun bu politika kapsamında hizmet için uygunsa, DJI iade, değiştirme veya onarım masraflarını üstlenecek ve ürün(ler)i masrafı bize ait olmak üzere iade edecektir.
√ DJI, söz konusu sorunun bu DJI Satış Sonrası Politikası kapsamında olmadığını belirlerse, Müşteri Tarafından Ödenen Onarım Hizmetine başvurmanız gerekecektir. DJI tarafından belirtilen onarım maliyetini kabul edene kadar DJI onarıma başlamayacaktır. Onarım maliyetini kabul etmezseniz, DJI ürünü/ürünleri iade nakliye masraflarını üstlenerek size iade edecektir.
√ 1) DJI, siz alternatif talimatlar sağlamadığınız sürece, onarılan veya değiştirilen ürününüzü yetkili serviste belirttiğiniz posta adresine gönderir; 2) Ürününüz DJI tarafından onarılamaz olarak kabul edilirse veya onarımı DJI'ye yaptırmamayı tercih ederseniz. DJI, ürünü sağladığınız posta adresine iade edecektir.
√ Ürününüz verilen adreste teslimat tamamlanamadığı için DJI'ye iade edilirse, DJI alternatif bir posta adresi için sizinle iletişime geçmeye ve nakliye maliyeti size ait olmak üzere başka bir teslimat düzenlemeye çalışacaktır. DJI'nin veya temsilcisinin ürününüzü teslim edebileceği bir adres sağlamazsanız veya nakliye düzenlemelerine uymak için gerekli bilgileri sağlamazsanız veya orijinal teslimat girişiminden sonraki doksan (90) gün içinde ödeme düzenlemeleri yapmazsanız, DJI bunu size bildirecektir. ürününüzü terk edilmiş sayar. DJI, servise verdiğinizde belirttiğiniz posta adresine bildirim gönderecektir. Ürününüzün terk edilmesi durumunda, DJI, ürününüzü yürürlükteki yasa hükümlerine uygun olarak elden çıkarabilir ve özellikle, gerçekleştirilen herhangi bir olağanüstü hizmetin bedelini ödemek için ürününüzü özel veya kamu satışında satabilir. DJI, günlük 30$'a kadar makul bir depolama ücreti dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere ödenmemiş ücretler için yasal ve diğer yasal hacizlerini saklı tutar.
√ Onarım için sunulan ürün ve bileşenlerin, onarılmak yerine aynı türden yenilenmiş ürünlerle değiştirilebileceğini lütfen unutmayın. Bu yenilenmiş ürünler test edilmiştir ve işlev ve görünüm açısından yepyeni ürünlere benzemektedir. Yenilenmiş herhangi bir parça veya ünite kalite güvence gereksinimlerimizi karşılamıyorsa, yepyeni parçalar veya üniteler verilecektir. Değiştirilen parçalar farklı seri numaralarıyla gelebilir.
√ Bir ürünün kullanıcı tarafından oluşturulan verileri tutabildiği durumlarda, onarım işlemi sırasında bu tür verilerin kaybolabileceğini lütfen unutmayın. Bu nedenle, herhangi bir onarımdan önce verilerinizi yedeklemenizi öneririz.
√ Garanti süresinin bitiminden sonra veri analizi hizmeti verilmeyeceğini lütfen unutmayın.
√ DJI global garanti sağlamaz, müşteriler yalnızca ürünü satın aldıkları bölgedeki belirlenmiş bir DJI onarım merkezinde garanti hizmeti alabilirler. Ancak, parça mevcudiyetine bağlı olarak, müşteriler ek bir ücret karşılığında bölgeler arası onarım hizmeti alabilirler.
√ Kuzey Amerika'daki müşteriler için lütfen unutmayın: 1 Ağustos 2016'dan sonra satın alınan DJI ürünleri, yalnızca DJI yetkili bayilerinden satın alınmaları halinde garanti kapsamındadır.
√ A Bölgesindeki bir müşteri, ürünlerini B Bölgesindeki belirlenmiş bir DJI onarım merkezine göndermek isterse, müşterinin DJI'nin onayını alması ve oluşan gümrük vergileri, vergiler, gümrük işlemleri ve diğer masrafları karşılaması gerekir.
√ Uçak sudan zarar görmüşse performansı ciddi şekilde etkilenebilir ve uçak tamir edilemez durumda olacaktır. Bu nedenle, ürün gönderilirse, onarım hizmetleri yerine değiştirme hizmeti verilmektedir.
√ Ürününüzü onarıma göndermeden önce, lütfen ürün üzerindeki özelleştirilmiş süslemeleri ve öğeleri (dekoratif çıkartmalar, UAS çıkartmaları, tablolar, resimler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) çıkarın. vb.). DJI, bu özelleştirilmiş dekorasyon ve eşyalarda meydana gelebilecek herhangi bir hasar veya kayıptan sorumlu olmayacaktır.
√ Yasal haklarınızı garanti altına almak için lütfen imzalarken ürününüzün sağlam olup olmadığını (ürününüzde nakliye sırasında herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz) kontrol ediniz. Üründe bir kusur varsa, lütfen bunu imzaladıktan sonra yedi (7) gün içinde bize bildirin; ya da imzaladığınız ürünün sağlam ve tam işlevli olduğu kabul edilecektir.
Ürün | Ana bileşenler | Garanti süresi |
---|---|---|
DJI Mini 2 \ Mavic Mini | MC | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Kıvılcımı | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Mavic Pro | MC | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Mavic 2 Pro \ Mavic 2 Yakınlaştırma | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF DJI Hava 2S \ Mavic Hava 2 | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Mavic Hava | MC | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Phantom 4 Pro V2.0 \ Phantom 4 Pro \ Phantom 4 Gelişmiş \ Phantom 4 | MC | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan Kumanda (Dahili Ekransız) | 12 ay | |
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Ekran) | 12 ay | |
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Kontrol Cihazı) | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
pervane | garanti yok | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
RTF Phantom 3 Professional \ Phantom 3 Advanced \ Phantom 3 Standard \ Phantom 3 4K | Merkez Kurulu | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Motor | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF Phantom 2 Vision + \ Phantom 2 Vision \ Phantom 2 \ Phantom FC40 \ Phantom 1 | MC | 12 ay |
Kamera ünitesi | 12 ay | |
Motor | 12 ay | |
ESC | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
RTF İlhamı 2 | Gimbal Kamera (X4S, X5S, X7 dahil) | 12 ay |
Tüm Birimler (Gimbal, Kamera ve Pil hariç) | 12 Ay ve 200 Uçuş Saatinden Az | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Pervane ve Pervane Montaj Plakaları | garanti yok | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
CINESSD (960G) | 12 Ay ve Yazılan Toplam Bayt (TBW) 300 TB'tan az | |
SINESSD (480G) | 12 Ay ve 150 TB TBW'den az (Yazılan Toplam Bayt) | |
CINESSD (240G, 120G) | 12 Ay ve 75 TB TBW'den az (Yazılan Toplam Bayt) | |
CINESSD Kart Okuyucu | 12 ay | |
Akü İstasyonu | 12 ay | |
çoklu bağlantı | 12 ay | |
Inspire 1 V1.0 \ Inspire 1 V2.0 \ Inspire 1 Pro \ Inspire 1 Raw | Gimbal Kamera (Z3, X3, X5, X5R dahil) | 12 ay |
Tüm Birimler (Gimbal, Kamera ve Pil hariç) | 12 Ay ve 200 Uçuş Saatinden Az | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Pervane ve Pervane Montaj Plakaları | garanti yok | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Osmo \ Osmo+ \ Osmo Pro \ Osmo Raw \ Osmo Mobil | gimbal kamera | 12 ay |
Üstesinden gelmek | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 400'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Pil Şarj Kablosu (Osmo Mobil) | garanti yok | |
Osmo Mobil 2 | Osmo Mobile 2 (Gimbal, İşleyici ve Pil dahil) | 12 ay |
Osmo Mobil 2 Şarj Kablosu | garanti yok | |
Osmo Mobil 3 | Osmo Mobile 3 (Dahili Pil) | 12 ay |
Osmo Taşıma Çantası ve Osmo Grip Tripod | 3 ay | |
USB-C Güç Kablosu | garanti yok | |
DJI OM 4 | DJI OM 4 (Dahili Pil) | 12 ay |
DJI OM Manyetik Telefon Kelepçesi | 12 ay | |
DJI OM Grip Tripod ve DJI Sling Kılıfı | 3 ay | |
DJI OM Manyetik Halka Tutucu ve Diğer Aksesuarlar | garanti yok | |
DJI Cep 2 | Gimbal ve Kamera | 12 ay |
Üstesinden gelmek | 12 ay | |
pil | 12 ay | |
DJI Pocket 2 Her Şeyi Yapabilen Kolu | 12 ay | |
DJI Kablosuz Mikrofon Vericisi | 12 ay | |
DJI Pocket 2 Şarj Kutusu | 12 ay | |
DJI Pocket 2 Su Geçirmez Kılıf | 3 ay | |
Osmo Cep | Gimbal ve Kamera | 12 ay |
Üstesinden gelmek | 12 ay | |
pil | 12 ay | |
Osmo Eylemi | Kamera | 12 ay |
pil | 12 ay | |
RoboMaster S1 | Akıllı Kontrolör | 12 ay |
Hareket Kontrolörü | 12 ay | |
Kamera Modülü | 12 ay | |
Gimbal Modülü | 12 ay | |
Lazer | 12 ay | |
Jel Boncuk Kabı | garanti yok | |
Hoparlör Modülü | 12 ay | |
Hit Dedektörü | 12 ay | |
Şasi Zırh Kiti | garanti yok | |
Şasi Kapağı | garanti yok | |
Şasi Orta Çerçeve | garanti yok | |
M3508I Fırçasız Motor ve ESC | 12 ay | |
Mecanum Tekerlek | Garanti yok | |
Akıllı Pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Akıllı Pil Şarj Cihazı | 12 ay | |
oyun kumandası | 12 ay | |
Koruyucu gözlük | garanti yok | |
jel boncuk | garanti yok | |
RoboMaster EP | Akıllı Kontrolör | 12 ay |
Hareket Kontrolörü | 12 ay | |
Kamera Modülü | 12 ay | |
Gimbal Modülü | 12 ay | |
Lazer | 12 ay | |
Jel Boncuk Kabı | garanti yok | |
Hoparlör Modülü | 12 ay | |
Hit Dedektörü | 12 ay | |
Şasi Zırh Kiti | garanti yok | |
Şasi Kapağı | garanti yok | |
Şasi Orta Çerçeve | garanti yok | |
M3508I Fırçasız Motor ve ESC | 12 ay | |
Mecanum Tekerlek | garanti yok | |
Akıllı Pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Akıllı Pil Şarj Cihazı | 12 ay | |
Koruyucu gözlük | garanti yok | |
jel boncuk | garanti yok | |
Robot kol | 12 ay | |
tutucu | 12 ay | |
Güç Konektörü Modülü | 12 ay | |
Sensör Adaptörü | 12 ay | |
Kızılötesi Mesafe Sensörü | 12 ay | |
DJI 1240BA Servo | 12 ay | |
RoboMaster EP Çekirdeği | Akıllı Kontrolör | 12 ay |
Hareket Kontrolörü | 12 ay | |
Kamera Modülü | 12 ay | |
Hoparlör Modülü | 12 ay | |
Hit Dedektörü | 12 ay | |
Şasi Zırh Kiti | garanti yok | |
Şasi Kapağı | garanti yok | |
Şasi Orta Çerçeve | garanti yok | |
M3508I Fırçasız Motor ve ESC | 12 ay | |
Mecanum Tekerlek | garanti yok | |
Akıllı Pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Akıllı Pil Şarj Cihazı | 12 ay | |
Robot kol | garanti yok | |
tutucu | 12 ay | |
Güç Konektörü Modülü | 12 ay | |
Sensör Adaptörü | 12 ay | |
Kızılötesi Mesafe Sensörü | 12 ay | |
DJI 1240BA Servo | 12 ay | |
RoboMaster TT | uçak | 12 ay |
pil | 6 Ay ve Şarj Döngüsü 200 Defadan Az | |
Açık Kaynak Denetleyicisi | 12 ay | |
Nokta Vuruşlu Ekran ve Mesafe Algılama Modülü | 12 ay | |
Pervaneler ve Aksesuarlar | garanti yok | |
Uzatma Kartı | garanti yok | |
Matris 300 RTK | Uçuş Kontrol Sistemi | 12 ay |
Uçak Gövdesi (Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve Batarya Dolabı hariç) | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Anten (İletim Anteni ve D-RTK Anteni) | 12 ay | |
Pervaneler, Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve Batarya Dolabı | garanti yok | |
Akıllı Denetleyici Kurumsal | 12 ay | |
DJI Akıllı Denetleyici Genişletme Kiti | 12 ay | |
Akıllı Uçuş Bataryası (TB60) | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Akıllı Pil (WB37) | 6 ay | |
BS60 Akıllı Akü İstasyonu | 12 ay | |
D-RTK 2 İstasyon | 12 ay | |
D-RTK 2 Aksesuar | garanti yok | |
USB Şarj Cihazı | 12 ay | |
CSM Radarı | 12 ay | |
Yukarı Gimbal Konnektör | 6 ay | |
Aşağı Tek Gimbal Konnektör | 6 ay | |
Aşağı Çift Gimbal Konnektör | 6 ay | |
Manifold 2 Montaj Braketi | 3 ay | |
Taşıma çantası | 3 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
Matris 600 \ Matrice 600 Pro | Merkez Kurulu | 12 ay |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Uzaktan Kumanda Kanal Genişletme Kiti | 12 ay | |
Motor | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
Matris 200 \ Matris 210 \ Matris 210-RTK | MC | 12 ay |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Pervane ve Pervane Montaj Plakaları | garanti yok | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
D-RTK Anteni | 12 ay | |
D-RTK İşlemci | 12 ay | |
Gimbal Montaj Konnektörü | garanti yok | |
Veri Bağlantısı Profesyoneli | 12 ay | |
Veri Bağlantısı Pro Anteni | 3 ay | |
Matris 200 V2 \ Matris 210 V2 \ Matris 210 RTK V2 | Uçuş Kontrol Sistemi | 12 ay |
FPV Modülü | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler ve Pervane Montaj Plakaları hariç) | 12 ay | |
Gövde (Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve FPV Modülü hariç) | 12 ay | |
Pervaneler, Pervane Montaj Plakaları, Gövde ve İniş Takımları | garanti yok | |
D-RTK 2 Anten (Montaj Braketi hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Akıllı Uçuş Bataryası (TB55) | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Akıllı Pil (WB37) | 6 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Şarj Merkezi | 12 ay | |
D-RTK 2 İstasyon | 12 ay | |
D-RTK 2 Aksesuar | garanti yok | |
Tek Yukarı Gimbal Konnektör | 6 ay | |
GPS Kiti (Montaj Braketi hariç) | 12 ay | |
Manifold 2 İHA Kurulum Kiti | 3 ay | |
Taşıma çantası | 3 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
matris 100 | Merkez Kurulu | 12 ay |
Motor | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
P4 Multispektral | MC | 12 ay |
Gimbal Kameralar | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
EPP Kutusu | garanti yok | |
Diğerleri | garanti yok | |
KristalGökyüzü | monitör | 12 ay |
Akıllı Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Uzaktan Kumanda Montaj Braketi | 12 ay | |
Akıllı Pil | 6 ay | |
DJI Akıllı Kontrol Cihazı | DJI Akıllı Kontrol Cihazı | 12 ay |
USB Şarj Cihazı | 12 ay | |
DJI FPV'si | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Modülü | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler Hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
DJI Hareket Kontrolörü | 12 ay | |
Akıllı Uçuş Bataryası | 6 Ay ve 100 Kereden Az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Gövde | garanti yok | |
Pervaneler | garanti yok | |
DJI Dijital FPV Sistemi | MC | 12 ay |
Optik Modül | 12 ay | |
Kamera | 6 ay | |
Hava Ünitesi Modülü | 6 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Akıllı Pil (WB37) | 6 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
DJI FPV Gözlük V2 | Optik Ünite | 12 ay |
DJI Gözlük Pili | 6 ay | |
Aksesuarlar | garanti yok | |
DJI Gözlük | MC | 12 ay |
Optik Modül | 12 ay | |
pil | 6 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
DJI Gözlük Yarış Sürümü | MC | 12 ay |
Optik Modül | 12 ay | |
pil | 6 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Hava Ünitesi | 1 ay | |
Kamera | 1 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
ağırlık | Uzaktan kumanda | 12 ay |
pil | 6 ay | |
Aksesuarlar | garanti yok | |
Mavic 2 Kurumsal Gelişmiş | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (pervaneler hariç) | 12 ay | |
DJI Akıllı Kontrol Cihazı | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200 Defadan Az Şarj Döngüsü | |
USB Şarj Cihazı | 12 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
Gövde | garanti yok | |
Pervaneler | garanti yok | |
M2EA Spot Işığı | 12 ay | |
M2EA Hoparlör | 12 ay | |
M2EA İşaretçisi | 12 ay | |
M2EA RTK Modülü | 12 ay | |
Taşıma çantası | 3 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
Mavic 2 Enterprise \ Mavic 2 Enterprise Çift | Ana Kontrolör | 12 ay |
Gimbal ve Kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
M2E Spot Işığı | 12 ay | |
M2E Hoparlör | 12 ay | |
M2E İşaretçisi | 12 ay | |
Hayalet 4 RTK | MC | 12 ay |
gimbal kamera | 12 ay | |
Görüş Konumlandırma Sistemi | 12 ay | |
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç) | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Ekran) | 12 ay | |
Uzaktan Kumanda için Akıllı Pil | 6 ay | |
Uzaktan Kumanda için Pil Şarj Merkezi | 12 ay | |
pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
çerçeve | garanti yok | |
pervane | garanti yok | |
EPP Kutusu | garanti yok | |
program kilidi | garanti yok | |
Diğerleri | garanti yok | |
D-RTK 2 Yüksek Hassasiyetli GNSS Mobil İstasyon | D-RTK 2 Gövde | 12 ay |
Şarj Merkezi | 12 ay | |
Akıllı Pil (WB37) | 6 ay | |
AC Güç Adaptörü | 12 ay | |
Güç Adaptörü II | 12 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
Rehberlik | Rehberlik Çekirdeği | 12 ay |
Kılavuz Sensörü | 12 ay | |
Çok Rotorlu A3 için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
IMU | 12 ay | |
PMU | 12 ay | |
LED | 12 ay | |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Çok Rotorlu A2 \ WooKong-M için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
IMU | 12 ay | |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Çok Rotorlu N3 için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
PMU | 12 ay | |
LED | 12 ay | |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Çok Rotorlu Naza-M V2 \ Naza-M Lite için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Helikopter Ace One \ Ace Waypoint \ WooKong-H için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
IMU | 12 ay | |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Helikopter Naza-H için Uçan Kontrolörler | MC | 12 ay |
Küresel Konumlama Sistemi | 12 ay | |
Uçan Platform-Pro S1000 \ S1000+ \ S900 \ S800 \ S800 EVO | çerçeve | garanti yok |
Motor | 12 ay | |
ESC | 12 ay | |
pervane | garanti yok | |
Uçan Platform-Hobi F330 \ F450 \ F550 \ Ayarlı Tahrik Sistemi | çerçeve | garanti yok |
Motor | 12 ay | |
ESC | 12 ay | |
pervane | garanti yok | |
El Gimballeri Ronin \ Ronin-M \ Ronin-MX | Gimbal Mekaniği | 12 ay |
Gimbal Motorları | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Akıllı Pil | 6 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
başparmak denetleyicisi | 12 ay | |
ronin 2 | Gimbal Mekaniği | 12 ay |
Gimbal Motorları | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Akıllı Pil | 6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
Dörtlü Şarj Merkezi | 12 ay | |
kavrama | 12 ay | |
DJI RS2 | Gimbal Mekaniği | 12 ay |
DJI Ronin BG30 Kavrama | 12 ay | |
DJI Ronin RavenEye Görüntü İletim Sistemi | 12 ay | |
DJI Ronin Odak Motoru | 12 ay | |
tripod | 12 ay | |
DJI R Twist Grip Çift Kol | 12 ay | |
DJI Ronin Bağlı Kontrol Kolu | 12 ay | |
DJI R Roll Eksen Karşı Ağırlık Seti | 12 ay | |
DJI R Dikey Kamera Montajı | 12 ay | |
DJI R Telefon Tutucu | 6 ay | |
DJI RONIN GENİŞLETME TABAN KİTİ | Aksesuar | 12 ay |
Kablo | 3 ay | |
Ronin-S | Gimbal Mekaniği | 12 ay |
Gimbal Motorları | 12 ay | |
kavrama | 12 ay | |
tripod | 12 ay | |
Odak Tekerleği | 12 ay | |
Şarj cihazı | 12 ay | |
DJI RSC 2 | Gimbal (Dahili Pil) | 12 ay |
DJI Ronin RavenEye Görüntü İletim Sistemi | 12 ay | |
DJI Ronin Odak Motoru | 12 ay | |
Genişletilmiş Kavrama/Tripod | 12 ay | |
DJI R Telefon Tutucu | 6 ay | |
Ronin-SC | Gimbal Mekaniği | 12 ay |
kavrama | 12 ay | |
Tripod (Plastik) | 3 ay | |
Odak Tekerleği | 12 ay | |
Ronin-S/SC Telefon Tutucu | 6 ay | |
Odak Motoru | 12 ay | |
Zenmuse L1 | gimbal | 12 ay |
livox havacılık | 12 ay | |
Kamera | 12 ay | |
Yüksek Hassasiyetli IMU Modülü | 12 ay | |
Depolama kutusu | 3 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
Zenmuse P1 | gimbal | 12 ay |
Kamera | 12 ay | |
Lens | 12 Ay ve 100.000'den az deklanşör kullanımı | |
Depolama kutusu | 3 ay | |
Diğer aksesuarlar | garanti yok | |
Zenmuse Gimbals Z15-BMPCC \ Z15-5D serisi \ Z15-GH4 \ GH3 \ Z15 serisi \ H3-4D \ H3-3D \ H3-2D | Zenmuse Gimballer | 12 ay |
Gimbal Motorları | 12 ay | |
Endüstriyel Çözümler için Gimbals Z30 \ Zenmuse XT \ Zenmuse XT2 \ Zenmuse H20 \ Zenmuse H20T | gimbal | 12 ay |
Kamera | 12 ay | |
DJI Odaklanma | pil | 12 ay |
Motor | 12 ay | |
Uzaktan kumanda | 12 ay | |
Veri Bağlantısı Lightbridge \ 2.4G Bluetooth Veri Bağlantısı \ 2.4G Veri Bağlantısı \ 900M Veri Bağlantısı \ SRW G60 | verici | 12 ay |
Alıcı | 12 ay | |
Yük SDK'sı | Yük SDK Geliştirme Kiti | 15 gün |
DJI SKYPORT | 6 ay | |
Dropsafe | Baskılı devre kartı | 12 ay |
Diğerleri | garanti yok | |
manifold | İşlemci | 12 ay |
RoboUstalar | M3508 P19 Fırçasız DC Dişli Motor | 3 ay |
C620 Fırçasız DC Motor Hız Kontrol Cihazı | 3 ay | |
M3508 Aksesuar Kiti | garanti yok | |
RoboMaster Geliştirme Kurulu | 15 gün | |
GM6020 Fırçasız DC Motor | 3 ay | |
DJI Kuvvet Pro | mekanik | 12 ay |
pil | 6 ay | |
Anten | garanti yok | |
DJI Ana Tekerlekler | mekanik | 12 ay |
pil | 6 ay | |
tekerlek kolu | garanti yok | |
Anten | garanti yok | |
Aksesuarlar IOSD MARK II \ IOSD Mini \ DT7&DR16 RC Sistemi | Aksesuarlar | 12 ay |
Aeroskop Mobil | CrystalSky Monitör | 12 ay |
Pil Merkez Kartı | 12 ay | |
RF Modülü | 12 ay | |
Dijital Kart Modülü | 12 ay | |
Güç modülü | 12 ay | |
Çift frekanslı Anten | 12 ay | |
Çift frekanslı Amplifikatör Modülü | 12 ay | |
CrystalSky Monitör Montaj Braketi | 12 ay | |
Koruyucu Kılıf (İç ve Dış Kabuk dahil) | garanti yok | |
Aksesuar (Kablo ve Bağlantı Noktası) | garanti yok | |
Aeroskop Kırtasiye | Aeroskop Sabit Birim İşlemci | 12 ay |
program kilidi | 12 ay | |
İşlemci Montaj Braketi | garanti yok | |
Yüksek Kazançlı Anten Montaj Braketi | garanti yok | |
Güç kablosu | garanti yok | |
İşlemci GND Kablosu | garanti yok | |
Vida takımı | garanti yok | |
Yönlü Anten G-8 | Yönlü Anten | 12 ay |
Yönlü Anten G-16 | 2.4 GHz Yüksek Kazançlı Anten | 12 ay |
5.8 GHz Yüksek Kazançlı Anten | 12 ay | |
Perakende Aksesuarlar | Perakende Aksesuarlar | 3 ay |
* Garanti süresi yerel yasa ve yönetmeliklere göre değişiklik gösterebilir.
Bölüm III'ün koşulları, belirli bir ülke/bölge için belirtildiği şekilde Bölüm I veya Bölüm II'nin koşullarının yerini alır veya değiştirir.
Bölüm I'deki aynı bölüme aşağıdakiler eklenmiştir:
Garanti Hizmeti Nasıl Alınır
Bir ürün garanti süresi boyunca garanti edildiği şekilde çalışmıyorsa, DJI ile https://www.dji adresinden iletişim kurarak satış sonrası hizmet
alabilirsiniz. com/destek
“DJI”, DJI TECHNOLOGY AUSTRALIA PTY anlamına gelir. LTD. Adres: 46 Indian Drive, Keysborough, VIC 3173.
Ürünlerimiz, Avustralya Tüketici Yasası kapsamında hariç tutulamayacak garantilerle gelir. Büyük bir arıza için değiştirme veya para iadesi alma ve makul olarak öngörülebilir diğer kayıp veya hasarlar için tazminat alma hakkınız vardır. Ayrıca, mallar kabul edilebilir kalitede olmazsa ve arıza büyük bir arıza teşkil etmezse, malları tamir ettirme veya değiştirme hakkınız da vardır.
Ürünlerimizden birini Avustralya'da sipariş ederseniz, bu politikada sağlanan üretici garantisinden bağımsız olarak, satın alma tarihinizden arızanın ortaya çıkmasına kadar makul bir süre için geçerli olan ve 'tüketici garantileri' olarak bilinen yasal haklara sahipsiniz. Buradaki üretici garantisi, kanunen sahip olduğunuz haklara ek olarak geçerlidir ve tüketici garantisi haklarınızı herhangi bir şekilde sınırlama, değiştirme veya kısıtlama amacı taşımaz.
Avustralya Tüketici Yasası kapsamındaki haklarınızı görmek için tıklayın.
Aşağıdaki kısım, Bölüm I'deki aynı bölümün yerine geçer:
Kapsam Kapsamındakiler
DJI, satın aldığınız her donanım ürününün, garanti süresi boyunca normal kullanım ve koşullar altında malzeme ve işçilik kusurları içermediğini garanti eder. Ürün, garanti süresi içinde kapsanan bir kusur nedeniyle arızalanırsa, DJI size bu politika kapsamında bir çözüm sağlayacaktır. Ürünün garanti süresi, DJI tarafından aksi yazılı olarak bildirilmedikçe, satış fişinizde veya faturanızda belirtilen orijinal satın alma tarihinde başlar. Ürününüz için geçerli olan garanti süresi ve satış sonrası hizmet türleri, aşağıdaki “Bölüm II – Genel Koşullar” bölümünde belirtilmiştir.
Bu Sınırlı Garantinin sağladığı avantajlar, Avustralya Tüketici Yasası kapsamındakiler de dahil olmak üzere, yasal haklarınız ve çözüm yollarınıza ektir.
Aşağıdaki kısım, Bölüm I'deki aynı bölümün yerine geçer:
Sorumluluğun Sınırlandırılması:
DJI, yalnızca DJI'nin mülkiyetindeyken veya nakliyeden DJI sorumluysa, nakliye sırasında ürününüzün kaybolmasından veya hasar görmesinden sorumludur. DJI, bir üründe bulunan gizli bilgiler, özel bilgiler veya kişisel bilgiler dahil olmak üzere herhangi bir verinin kaybolmasından veya ifşa edilmesinden sorumlu DEĞİLDİR.
Yasaların izin verdiği ölçüde, hiçbir koşulda ve burada belirtilen herhangi bir çözüm yolunun temel amacının başarısız olmasına bakılmaksızın, DJI, bağlı kuruluşları, tedarikçileri, bayileri veya hizmet sağlayıcıları, olasılıkları hakkında bilgilendirilseler bile aşağıdakilerden sorumlu olmayacaktır. ve talebin sözleşmeye, garantiye, ihmale, kusursuz sorumluluğa veya diğer sorumluluk teorisine dayanıp dayanmadığına bakılmaksızın: 1) zararlar için size karşı üçüncü şahıs talepleri; 2) verilerinizin kaybolması, zarar görmesi veya ifşa edilmesi; 3) kayıp karlar, ticari gelir, şerefiye veya beklenen tasarruflar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere özel, arızi, cezai, dolaylı veya sonuç olarak ortaya çıkan zararlar. DJI'nin, bağlı kuruluşlarının, tedarikçilerinin, bayilerinin veya hizmet sağlayıcılarının herhangi bir nedenden kaynaklanan zararlara ilişkin toplam sorumluluğu, ürün için ödenen tutarı aşmayacak şekilde, fiili doğrudan zarar tutarını hiçbir şekilde aşamaz.
Yukarıdaki sınırlamalar, DJI'nin kanunlar uyarınca sorumlu olduğu bedensel yaralanma (ölüm dahil), gayrimenkul veya maddi kişisel mülke verilen zararlar için geçerli değildir.
Aşağıdaki kısım, Bölüm II'deki aynı bölümün yerine geçer:
Ürün ve Parça Değiştirme
Satış sonrası hizmet, bir ürünün veya parçanın değiştirilmesini içerdiğinde, değiştirilen ürün veya parça DJI'nin mülkü olur ve değiştirilen ürün veya parça sizin mülkünüz olur. Yalnızca değiştirilmemiş DJI ürünleri ve parçaları değiştirme için uygundur. DJI tarafından sağlanan yedek ürün veya parça yeni olmayabilir, ancak iyi çalışır durumda ve en azından işlevsel olarak orijinal ürün veya parçaya eşdeğer olacaktır. Değiştirilen ürün veya parça, orijinal ürün veya parça garantisinde kalan süre boyunca kapsanacaktır. Tamir için sunulan ürün ve parçalar, tamir edilmek yerine yenilenmiş ürünler veya aynı tip parçalar ile değiştirilebilir. Yenilenmiş parçalar, ürünü onarmak için kullanılabilir ve ürün, kullanıcı tarafından oluşturulan verileri tutabiliyorsa, ürünün onarımı veri kaybına neden olabilir.
Bölüm II'deki aynı bölüme aşağıdakiler eklenmiştir:
Kişisel İletişim Bilgilerinin ve Verilerinin Kullanımı:
DJI, bilgilerinizi vermeyi reddederseniz veya bilgilerinizi aktarmamızı istemezseniz, bu politika kapsamında size hizmetimizi sağlayamayacaktır. acentemize veya yüklenicimize. Kişisel iletişim bilgilerinize erişme ve DJI ile iletişim kurarak 1988 Gizlilik Yasası uyarınca bu bilgilerdeki hataların düzeltilmesini talep etme hakkınız vardır. DJI, satış sonrası hizmet başvurusunda bulunmaya karar verdiğinizde, uçak ürününüzde saklanan görsel görüntü verilerine erişim, kullanım ve işleme izninizi isteyebilir. Bunu yapmayı reddederseniz, DJI size belirli satış sonrası hizmetleri sağlayamayabilir.
Kısım II'deki aynı bölüme aşağıdakiler eklenmiştir:
Kişisel İletişim Bilgilerinin ve Verilerinin Kullanımı:
DJI, bilgilerinizi vermeyi reddederseniz veya bilgilerinizi bize aktarmamızı istemezseniz, bu garanti kapsamında size hizmet sağlayamayacaktır. acentemiz veya müteahhitimiz. DJI, satış sonrası hizmet başvurusunda bulunmaya karar verdiğinizde, uçak ürününüzde saklanan görsel görüntü verilerine erişim, kullanım ve işleme izninizi isteyebilir. Bunu yapmayı reddederseniz, DJI size belirli satış sonrası hizmetleri sağlayamayabilir. 1993 tarihli Gizlilik Yasası uyarınca kişisel bilgilerinize erişme ve bu bilgilerdeki hataların düzeltilmesini talep etme hakkınız vardır.
EEA için Garanti Yükümlülüğü
"DJI", DJI GmbH veya DJI Europe BV anlamına gelir. Adres: DJI GmbH, Industriestrasse 12, 97618 Niederlauer, Almanya veya DJI Europe BV, Bijdorp-oost 6, 2992LA, Barendrecht, Hollanda.
Bölüm I'e aşağıdakiler eklenmiştir:
Tüketiciler
için Ek Yasal Haklar Satın aldıkları veya farklıysa ikamet ettikleri ülkelerdeki tüketiciyi koruma yasaları veya yönetmelikleri kapsamında olan tüketiciler için, bu politikanın sağladığı faydalar aşağıdakilere ektir: bu ek haklar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, bu tür tüketici koruma yasaları ve yönetmelikleri tarafından iletilen tüm haklar ve çözümler
Avrupa tüketici yasalarına göre, tüketiciler, ayıplı malları veya satış sözleşmesine uymayan malları satıcıdan ücretsiz olarak tamir etme veya değiştirme hakkına sahiptir. Ayrıca, tüketicinin ne onarım ne de değiştirme hakkı yoksa veya satıcı makul bir süre içinde çareyi tamamlamamışsa veya satıcı tamamlamamışsa, tüketici fiyatta uygun bir indirim talep edebilir veya sözleşmeyi feshedebilir. ayıplı malın veya satış sözleşmesine uygun olmayan malların satıcı tarafından tüketiciye önemli bir rahatsızlık vermeksizin giderilmesi veya satıcı tarafından iade edilmesi. Ancak, sözleşmeye aykırılık önemsiz ise, tüketicinin sözleşmeyi feshetme hakkı yoktur.
En satın alındığı ülke veya farklı olursa, sizin ikamet ülke, ziyaret ediniz Avrupa Tüketici Merkezi web sitesi tüketici yasaları ve özellikleri yüzünden ek bilgi için http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm
Müşteriler AÇA'daki kişiler yukarıda belirtilen adresten DJI ile iletişime geçebilir.
1. Satın Alma ve Kullanım Önlemleri
a. Lütfen CinemaDNG Aktivasyon Anahtarını veya Apple ProRes Aktivasyon Anahtarını DJI Online Store'dan veya DJI tarafından yetkilendirilmiş diğer kanallardan satın alın.
b. CinemaDNG Aktivasyon Anahtarı veya Apple ProRes Aktivasyon Anahtarı (bundan sonra "Etkinleştirme Anahtarı" olarak anılacaktır), Inspire 2 ve Zenmuse X5S veya Zenmuse X7 Gimbal & Camera ve Inspire 2 CINESSD ile kullanılmalıdır.
c. Inspire 2 Professional Combo, Inspire 2 Premium Combo ve Inspire 2 Cinema Premium Combo için Aktivasyon Anahtarı, uçağın satın alımına dahildir (Inspire 2 Premium Combo ve Inspire 2'de hem CinemaDNG Aktivasyon Anahtarı hem de Apple ProRes Aktivasyon Anahtarı ile birlikte) Cinema Premium Combo ve Inspire 2 Professional Combo'da Apple ProRes Etkinleştirme Anahtarı). Daha fazla ayrıntı için lütfen “ Kutuda ” başlıklı bağlantıya tıklayın .
d. Müşterilerin, yalnızca Aktivasyon Anahtarını satın almaları durumunda Aktivasyon Anahtarını ve uçağı bağlamak için Inspire 2'nin CineCore seri numarasını sağlamaları gerekir. Aktivasyon Anahtarını satın alırken lütfen CineCore S/N'yi dikkatlice kontrol edin.
e. Müşteri tarafından satın alınan Inspire 2'ye eklenen Aktivasyon Anahtarı, varsayılan olarak aynı sırayla Inspire 2 hava aracına bağlanacaktır. Aktivasyon Anahtarını etkinleştirmek için lütfen e-postanızı kontrol edin.
2. Satış Sonrası Servis Talimatları
a. Aktivasyon Anahtarı, satın alındıktan sonra 30 (takvim) gün içinde etkinleştirilmediği takdirde iade ve iade edilebilir. Uçak iade politikasına uyuyorsa, ayrıca satın alınan Aktivasyon Anahtarı uçakla birlikte iade edilebilir (Inspire 2 Professional Combo, Inspire 2 Premium Combo veya Inspire 2 Cinema Premium Combo'da bulunan Aktivasyon Anahtarı ayrıca iade edilemez ve iade edilemez).
b. Aktivasyon Anahtarı bağlanamaz veya başka bir uçağa aktarılamaz.
c. Spark'ın onarılması veya değiştirilmesi gerekiyorsa (DJI Care Refresh kapsamındaki durumlar dahil), Aktivasyon Anahtarı tutulacak ve Spark tamir edildikten veya değiştirildikten sonra normal şekilde kullanılabilecektir.
d. Uçak uçarsa, sorumluluk analizi için lütfen DJI Teknik Destek ile iletişime geçin. Uçuş hatası üretim hatasından kaynaklanıyorsa ve ürün hala garanti kapsamındaysa, müşterinin kaybı aynı değerde bir ürün için tazmin edilecek ve ilgili Aktivasyon Anahtarı saklanacaktır.