Bölüm I – Sınırlı Garanti

Bölüm I – Sınırlı Garanti
Bölüm II – GENEL Koşullar
Bölüm III – Ülkeye/Bölgeye Özgü Koşullar

Bu DJI Satış Sonrası Politikaları (bu “Politikalar”), yeniden satış için değil, yalnızca DJI yetkili satıcılarından satın aldığınız DJI ürünleri için geçerlidir.
Bu Politikalar diğer dillerde http://www.dji.com/service adresinde mevcuttur . Bu terimlerin farklı çevirileri arasında bir çelişki olması durumunda, İngilizce versiyonu geçerli olacaktır.
DJI ürününüzü kullanarak, bu Politikalara bağlı kalmayı kabul edersiniz. Uygun değilseniz veya Şartlardan herhangi birini kabul etmiyorsanız, DJI ürününüzü kullanmayın. Devre dışı bırakılan Ürünü bu Politikaların III. Bölümüne uygun olarak yedi (7) gün içinde iade ederseniz, Satın aldığınız Ürüne ilişkin tam bir geri ödeme alma hakkınız olabilir.

Kapsanan Nedir?

Bu Sınırlı Garanti kapsamında DJI, satın aldığınız her DJI ürününün, garanti süresi boyunca DJI'nin yayınlanmış ürün malzemelerine uygun olarak normal kullanım altında malzeme ve işçilik kusurlarından arınmış olacağını garanti eder. DJI'nin yayınlanmış ürün materyalleri, kullanım kılavuzlarını, güvenlik yönergelerini, spesifikasyonları, uygulama içi bildirimleri ve hizmet iletişimlerini içerir ancak bunlarla sınırlı değildir.
Farklı ürünler ve parçalar için garanti süresi değişiklik gösterir, lütfen belirli ürün veya parçaların garanti süresini doğrulamak için http://www.dji.com/service adresini kontrol edin . Bir ürün için garanti süresi, söz konusu ürünün teslim edildiği gün başlar, Fatura veya başka bir geçerli satın alma belgesi sunamazsanız, garanti süresi, aksi kararlaştırılmadıkça, ürün üzerinde gösterilen nakliye tarihinden itibaren 90 gün sonra başlar. sen ve DJI arasında.

Garanti Hizmeti Nasıl Alınır

Bir ürün garanti süresi içinde garanti edildiği şekilde çalışmazsa, bu İlkelerin III. Bölümünde belirtildiği gibi DJI'nin yerel servis merkeziyle veya http://www.dji.com/support aracılığıyla iletişim kurarak satış sonrası servis alabilirsiniz . Garanti hizmeti için geçerli bir satın alma belgesi, makbuz veya sipariş numarası (DJI Doğrudan Satışlar için) sağlamanız gerekecektir.
Bu Sınırlı Garanti kapsamında olmayan hizmetler için ücret alınabilir. Bulunduğunuz yere özel bilgiler için lütfen DJI ile iletişime geçin.
Garanti hizmetinin yalnızca DJI ürününüzü satın aldığınız ilgili DJI hizmet bölgelerinde mevcut olduğunu lütfen unutmayın.

DJI Ne Yapacak

DJI, sorununuzu telefon, e-posta veya çevrimiçi sohbet yoluyla teşhis etmeye ve çözmeye çalışacaktır. DJI, belirli yazılım güncellemelerini indirmeniz ve yüklemeniz için sizi yönlendirebilir.
Sorununuz telefonla veya yazılım güncellemelerinin uygulanmasıyla çözülemezse, daha fazla inceleme için ürünü DJI'ye teslim etmeniz gerekebilir. Sorun bu Sınırlı Garanti kapsamına girerse, DJI ücretsiz olarak onarım veya değiştirme hizmeti ayarlayacaktır.

Bu Satış Sonrası Politikası Neleri KAPSAMAZ

Bu politika aşağıdakileri kapsamaz:
× Pilot hataları dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, imalat dışı faktörlerin neden olduğu kazalar veya yangın hasarları.
× Yetkisiz değişiklik, demontaj veya resmi talimatlara veya kılavuzlara uygun olmayan kabuk açılmasından kaynaklanan hasar.
× Yanlış kurulum, yanlış kullanım veya resmi talimatlara veya kılavuzlara uygun olmayan çalıştırmadan kaynaklanan su hasarı veya diğer hasarlar.
× Yetkili olmayan bir servis sağlayıcının neden olduğu hasar.
× Devrelerin yetkisiz olarak değiştirilmesinden ve pil ile şarj cihazının uyumsuzluğundan veya yanlış kullanımından kaynaklanan hasarlar.
× Kullanım kılavuzu tavsiyelerine uymayan uçuşlardan kaynaklanan hasarlar.
× Kötü hava koşullarında (örn. kuvvetli rüzgarlar, yağmur, kum/toz fırtınaları vb.)
çalıştırmanın neden olduğu hasarlar × Ürünün elektromanyetik parazit bulunan bir ortamda (örn. madencilik alanlarında veya radyo iletim kulelerinin yakınında, yüksek gerilim kabloları, trafo merkezleri vb.).
× Ürünü, diğer kablosuz cihazlardan (yani verici, video indirme bağlantısı, Wi-Fi sinyalleri vb.) kaynaklanan parazite maruz kalan bir ortamda çalıştırmanın neden olduğu hasar.
× Ürünün, kullanım kılavuzlarında belirtilen güvenli kalkış ağırlığından daha fazla bir ağırlıkta çalıştırılmasından kaynaklanan hasar.
× Bileşenler eskidiğinde veya hasar gördüğünde zorunlu uçuşun neden olduğu hasar.
× Yetkisiz üçüncü taraf parçalar kullanıldığında güvenilirlik veya uyumluluk sorunlarından kaynaklanan hasarlar.
× Ünitenin düşük şarjlı veya kusurlu pille çalıştırılmasından kaynaklanan hasar.
× Bir ürünün kesintisiz veya hatasız çalışması.
× Bir ürün nedeniyle verilerinizin kaybolması veya zarar görmesi.
× Ürünle birlikte sağlanan veya sonradan yüklenen tüm yazılım programları.
× DJI'nin talebiniz üzerine sağlayabileceği veya DJI ürününe entegre edebileceği ürünler de dahil olmak üzere herhangi bir üçüncü taraf ürününün arızalanması veya bunlardan kaynaklanan hasar.
× "Nasıl yapılır" sorularıyla ilgili yardım veya hatalı ürün kurulumu ve kurulumu gibi herhangi bir DJI olmayan teknik veya diğer destekten kaynaklanan hasar.
× Tanımlama etiketi değiştirilmiş veya tanımlama etiketi çıkarılmış ürünler veya parçalar.

Sorumluluğun Sınırlandırılması

HİZMET ALIRKEN DJI, ÜRÜNÜNÜZ YALNIZCA DJI'NİN ELİNDE VEYA TAŞIMA SIRASINDA OLDUĞU ZAMAN, TAŞIMADAN DJI SORUMLU OLDUĞUNDA ÜRÜNÜNÜZDEKİ KAYIP VEYA HASARDAN SORUMLUDUR.
DJI, BİR ÜRÜNDE BULUNAN GİZLİ BİLGİLER, ÖZEL BİLGİLER VEYA KİŞİSEL BİLGİLER DAHİL HİÇBİR VERİ KAYBI VEYA İFŞADAN SORUMLU DEĞİLDİR.
HİÇBİR KOŞUL ALTINDA VE BURADA BELİRTİLEN HERHANGİ BİR ÇÖZÜMÜN TEMEL AMACININ BAŞARISIZLIĞINA BAĞLI OLSUN, DJI, İŞTİRAKLERİ, TEDARİKÇİLERİ, SATICILARI VEYA HİZMET SAĞLAYICILARI, AŞAĞIDAKİLERDEN HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLU OLMAYACAKTIR. SÖZLEŞME, GARANTİ, İHMAL, KESİN YÜKÜMLÜLÜK VEYA BAŞKA SORUMLULUK TEORİSİNE DAYALIDIR: 1) ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARIN SİZE KARŞI ZARARLAR İÇİN İDDİALARI; 2) VERİLERİNİZİN KAYBI, HASAR VEYA İFŞASI; 3) ÖZEL, ARIZİ, CEZAİ, DOLAYLI VEYA NİHAİ HASARLAR, KAYIP KÂR, İŞ GELİRİ, ŞEREFİYE VEYA BEKLENEN TASARRUFLAR DAHİL ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAKTADIR. DJI'NİN, İŞTİRAKLERİNİN, TEDARİKÇİLERİNİN, TEDARİKÇİLERİNİN, SATICILARININ VEYA HİZMET SAĞLAYICILARININ HERHANGİ BİR NEDENDEN KAYNAKLANAN ZARARLAR İÇİN TOPLAM SORUMLULUĞU HİÇBİR DURUMDA GERÇEK DOĞRUDAN ZARARLARIN MİKTARINI AŞMAYACAKTIR.
YUKARIDAKİ SINIRLAMA, BEDENSEL YARALANMALAR (ÖLÜM DAHİL), GAYRİMENKUL ZARARLARI VEYA MADDİ KİŞİSEL MALLARIN ZARARLARI İÇİN GEÇERLİ DEĞİLDİR, İŞTE DJI HUKUKLAR ALTINDA SORUMLU OLDUĞU ZARARLAR İÇİN GEÇERLİ DEĞİLDİR.
BAZI DEVLETLER VEYA YARGI BÖLGELERİ ARIZİ VEYA DOLAYLI ZARARLARIN HARİÇ TUTULMASINA VEYA SINIRLANDIRILMASINA İZİN VERMEDİĞİNDEN, YUKARIDAKİ SINIRLAMA VEYA HARİÇ TUTMA SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.

GARANTİ SINIRLAMASI

KANUNLARIN İZİN VERDİĞİ ÖLÇÜDE, BU SINIRLI GARANTİDE AÇIKÇA BELİRTİLENLER DIŞINDA, DJI YASAL, AÇIK VEYA ZIMNİ HER TÜRLÜ GARANTİYİ REDDEDER: (A) ZIMNİ HERHANGİ BİR GARANTİ, ZIMNİ GARANTİ. SESSİZ KEYİF VEYA İHLAL ETMEME; VE (B) ALIŞVERİŞ, KULLANIM VEYA TİCARETTEN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR GARANTİ. DJI KURULUŞLARI, DJI SINIRLI GARANTİSİNDE AÇIKÇA BELİRTİLENLER DIŞINDA, ÜRÜNÜN, ÜRÜN AKSESUARLARININ VEYA ÜRÜNÜN HERHANGİ BİR PARÇASININ VEYA HERHANGİ BİR MATERYALİNİN KESİNTİSİZ, GÜVENLİ VEYA HATASIZ VEYA VİRÜS KULLANILMADIĞI GARANTİ VERMEZ. BİLEŞENLER.
BU TÜR GARANTİLER REDDEDİLMEZSE, DJI BU TÜR GARANTİLERİN SÜRESİNİ VE ÇÖZÜMLERİNİ BU AÇIK GARANTİ SÜRESİYLE VE, DJI'NİN SEÇİMİNE GÖRE BU SINIRLI GARANTİDE SAĞLANAN TAMİR VEYA DEĞİŞTİRME HİZMETLERİ İLE SINIRLAR.
BAZI YARGI BÖLGELERİ GARANTİLERİN REDDİ YASAKLAYABİLİR VE YARGI BÖLGESİNDE DEĞİŞEN BAŞKA HAKLARINIZ OLABİLİR.

Diğer Haklarınız

Bu Sınırlı Garanti size ekstra ve özel yasal haklar sağlar. Eyaletinizin veya yargı bölgenizin geçerli yasalarına göre başka haklarınız olabilir. DJI ile yazılı bir anlaşma kapsamında başka haklara da sahip olabilirsiniz. Bu Sınırlı Garantideki hiçbir şey, sözleşmeyle feragat edilemeyen veya sınırlandırılamayan tüketici ürünlerinin satışını düzenleyen yasalar veya düzenlemeler kapsamındaki tüketicilerin hakları da dahil olmak üzere, yasal haklarınızı etkilemez.

*Garanti süresi yerel yasa ve yönetmeliklere göre değişiklik gösterebilir.

Bölüm II – Genel Şartlar

DJI, aşağıdaki koşullara tabi olarak İade ve Para İadesi Hizmeti, Değiştirme Hizmeti ve Garantili Onarım Hizmeti talep edilebileceğini garanti eder. Daha fazla ayrıntı için lütfen DJI veya yetkili DJI bayinizle iletişime geçin. Tamir edilecek ünite ile birlikte bize gönderilmesi gereken bir tamir formu doldurmanız istenecektir.

İade ve İade Hizmeti talep edebilirsiniz:

√ Üründe üretim hatası yoksa, etkinleştirilmemişse ve hala yeni veya yeni gibi durumdaysa, ürünü teslim aldıktan sonraki on dört (14) takvim günü içinde.
√ Üründe üretim hatası varsa, ürünü teslim aldıktan sonra on dört (14) takvim günü içinde.

İade ve Geri Ödeme Hizmeti şu durumlarda sağlanmayacaktır:

× Bir ürünün teslim alınmasından itibaren on dört (14) takvim gününden sonra talep edilir.
× DJI'ye İade ve Para İadesi Hizmeti için gönderilen bir ürün, tüm orijinal aksesuarları, ekleri veya ambalajı içermez veya herhangi bir öğe yeni veya yeni gibi durumda değildir, yani çatlak, ezik veya çizik yoktur.
× Satın alma, makbuz veya faturanın yasal bir kanıtı sağlanmamıştır veya sahte veya kurcalanmış olduğuna makul şekilde inanılmaktadır.
× Üründeki herhangi bir arıza veya hasar, neme maruz kalma, yabancı cisimlerin (su, yağ, kum vb.) girmesi veya yanlış kurulum veya çalıştırma dahil olmak üzere ürünün yetkisiz kullanımı veya değiştirilmesinden kaynaklanır.
× Ürün etiketleri, seri numaraları, su geçirmez işaretler vb., kurcalama veya değişiklik belirtileri gösterir.
× Üründe yangın, sel, şiddetli rüzgar veya yıldırım düşmesi gibi kontrol edilemeyen dış etkenlerden kaynaklanan hasarlar.
× DJI'den İade ve Geri Ödeme Hizmeti onayı gönderildikten sonra on dört (14) takvim günü içinde bir ürün DJI'ye teslim edilmez.
× Bu politikada belirtilen diğer koşullar.

Değiştirme Hizmeti talep edebilirsiniz:

√ Ürün nakliye sırasında önemli bir hasara maruz kalmışsa, ürünü teslim aldıktan sonraki on beş (15) takvim günü içinde, her zaman nakliyeci tarafından verilen hasar kanıtının DJI'ye ibraz edilebilmesi şartıyla.
√ Ürün, bir veya daha fazla önemli açıdan ürünün orijinal tanımına uymuyorsa, ürünü teslim aldıktan sonraki on beş (15) takvim günü içinde.
√ Üründe performans hatası olması durumunda, ürünün teslim alınmasından itibaren on beş (15) takvim günü içinde.

Değiştirme Hizmeti şu durumlarda sağlanmayacaktır:

× Hizmet, bir ürünü aldıktan sonra on beş (15) takvim gününden fazla talep edilir.
× Yasal satın alma kanıtı, makbuzlar veya faturalar sağlanmamıştır veya sahte olduklarına veya tahrif edildiğine makul şekilde inanılmaktadır.
× Değiştirilmek üzere DJI'ye gönderilen bir ürün, tüm orijinal aksesuarları, ekleri ve ambalajı içermez veya kullanıcı hatası nedeniyle hasar görmüş öğeler içerir.
× DJI tarafından tüm uygun testler yapıldıktan sonra bir üründe kusur bulunmadığı tespit edilir.
× Üründeki herhangi bir arıza veya hasar, neme maruz kalma, yabancı cisimlerin (su, yağ, kum vb.) girmesi veya yanlış kurulum veya çalıştırma dahil olmak üzere ürünün yetkisiz kullanımı veya değiştirilmesinden kaynaklanır.
× Ürün etiketleri, seri numaraları, su hasarı işaretleri vb. kurcalama veya değişiklik belirtileri gösterir.
× Hasar, yangın, sel, şiddetli rüzgar veya yıldırım düşmesi gibi kontrol edilemeyen dış etkenlerden kaynaklanır.
× Alınan ürün, DJI'den değiştirme onayından sonra yedi (7) takvim günü içinde DJI'ye geri gönderilmedi.
× Taşıyıcı tarafından düzenlenen taşıma sırasında hasar kanıtı sunulamaz.
× Bu politikada belirtilen diğer koşullar.

Satış Sonrası Hizmet Almadan Önce Yapılması Gerekenler

Satış sonrası hizmet almadan önce aşağıdaki adımlar gerçekleştirilmelidir:
√ DJI tarafından belirtilen prosedürleri “DJI Genel Satış Sonrası Servis Akışı” bölümünde gösterildiği gibi izleyin.
√ Ürününüzün SD kartında bulunan tüm verileri yedekleyin.
√ Uçuş günlükleri hariç, gizli bilgiler, özel bilgiler ve kişisel bilgiler dahil tüm verileri üründen kaldırın. Veya bu tür herhangi bir bilgiyi kaldıramıyorsanız, başka bir tarafın erişimini engellemek için veya yürürlükteki yasalara göre kişisel veri olmaması için bilgileri değiştirin. DJI, iade edilen veya garanti hizmeti için erişilen bir ürünle ilgili gizli bilgiler, özel bilgiler veya kişisel bilgiler dahil olmak üzere herhangi bir verinin kaybolmasından veya ifşa edilmesinden sorumlu olmayacaktır.
√ Gerekirse DJI'ye tüm sistem şifrelerini sağlayın.
√ DJI'nin gerektiği gibi hizmet sunabilmesi için ürününüze yeterli ve güvenli erişim sağlayın.
√ Garanti kapsamında olmayan tüm ek parçaları, değişiklikleri ve eklentileri çıkarın.
√ Ürünün veya parçanın değiştirilmesini engelleyen yasal kısıtlamalardan arınmış olduğundan emin olun.
√ Bir ürünün veya parçanın sahibi değilseniz, DJI'nin garanti hizmeti vermesi için sahibinden yetki alın.

Ürün ve Parça Değişimi

Satış sonrası hizmet, bir ürünün veya parçanın değiştirilmesini içerdiğinde, değiştirilen ürün veya parça DJI'nin mülkü olur ve değiştirilen ürün veya parça sizin mülkünüz olur. Yalnızca değiştirilmemiş DJI ürünleri ve parçaları değiştirme için uygundur.
DJI tarafından sağlanan yedek ürünler veya parçalar yeni olmayabilir, ancak iyi çalışır durumda ve en azından işlevsel olarak orijinal ürün veya parça garantisine eşdeğer olacaktır. Değiştirilen ürün veya parça, orijinal ürünün garantisinde kalan süre boyunca kapsanacaktır.

Kişisel İletişim Bilgilerinin ve Verilerinin Kullanımı

Bu politika kapsamında hizmet alırsanız, DJI'ye uçuş günlüğü bilgilerinizi ve adınız, telefon numaralarınız, adresiniz ve e-posta adresiniz dahil olmak üzere iletişim bilgilerinizi saklaması, kullanması ve işlemesi için yetki vermiş olursunuz. DJI'nin bu politika kapsamında hizmet vermek için verilerinizi toplaması, işlemesi ve kullanmasının gerekli olduğunu kabul ediyor ve anlıyorsunuz. Hizmetimizden memnun olup olmadığınızı sormak veya herhangi bir ürün geri çağırma veya güvenlik sorunu hakkında sizi bilgilendirmek için sizinle iletişime geçebiliriz. DJI, satış sonrası hizmet başvurusunda bulunmaya karar verdiğinizde, uçak ürününüzde saklanan görsel görüntü verilerine erişim, kullanım ve işleme izninizi isteyebilir. Bunu yapmayı reddederseniz, DJI size belirli satış sonrası hizmetleri sağlayamayabilir. Bu amaçlara ulaşmak için, DJI'ye bilgilerinizi iş yaptığımız herhangi bir ülkeye aktarma ve bizim adımıza hareket eden kuruluşlara sağlama yetkisi verirsiniz. Ayrıca, yasaların gerektirdiği durumlarda bilgilerinizi ifşa edebiliriz. DJI'nin gizlilik politikası http://www.dji.com/policy adresinde mevcuttur .

Temel Bilgiler

√ İade ve Para İadesi Hizmeti, Değiştirme Hizmeti ve Garanti Kapsamında Onarım Hizmetinin garanti süresi, ürününüze, sorun yaşanan parçaya veya satın aldığınız ülkeye göre değişiklik gösterebilir. Ürününüzün ve ürünlerinizin ülkenizdeki garanti süresi için lütfen http://www.dji.com/service adresine bakın.
√ Ürünü/ürünleri iade, onarım veya değiştirme için gönderirken nakliye masraflarından siz sorumlusunuz.
√ DJI, sorunu belirlemek için iade edilen ürünü/ürünleri inceleyecektir. Sorun bu politika kapsamında hizmet için uygunsa, DJI iade, değiştirme veya onarım masraflarını üstlenecek ve ürün(ler)i masrafı bize ait olmak üzere iade edecektir.
√ DJI, söz konusu sorunun bu DJI Satış Sonrası Politikası kapsamında olmadığını belirlerse, Müşteri Tarafından Ödenen Onarım Hizmetine başvurmanız gerekecektir. DJI tarafından belirtilen onarım maliyetini kabul edene kadar DJI onarıma başlamayacaktır. Onarım maliyetini kabul etmezseniz, DJI ürünü/ürünleri iade nakliye masraflarını üstlenerek size iade edecektir.
√ 1) DJI, siz alternatif talimatlar sağlamadığınız sürece, onarılan veya değiştirilen ürününüzü yetkili serviste belirttiğiniz posta adresine gönderir; 2) Ürününüz DJI tarafından onarılamaz olarak kabul edilirse veya onarımı DJI'ye yaptırmamayı tercih ederseniz. DJI, ürünü sağladığınız posta adresine iade edecektir.
√ Ürününüz verilen adreste teslimat tamamlanamadığı için DJI'ye iade edilirse, DJI alternatif bir posta adresi için sizinle iletişime geçmeye ve nakliye maliyeti size ait olmak üzere başka bir teslimat düzenlemeye çalışacaktır. DJI'nin veya temsilcisinin ürününüzü teslim edebileceği bir adres sağlamazsanız veya nakliye düzenlemelerine uymak için gerekli bilgileri sağlamazsanız veya orijinal teslimat girişiminden sonraki doksan (90) gün içinde ödeme düzenlemeleri yapmazsanız, DJI bunu size bildirecektir. ürününüzü terk edilmiş sayar. DJI, servise verdiğinizde belirttiğiniz posta adresine bildirim gönderecektir. Ürününüzün terk edilmesi durumunda, DJI, ürününüzü yürürlükteki yasa hükümlerine uygun olarak elden çıkarabilir ve özellikle, gerçekleştirilen herhangi bir olağanüstü hizmetin bedelini ödemek için ürününüzü özel veya kamu satışında satabilir. DJI, günlük 30$'a kadar makul bir depolama ücreti dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere ödenmemiş ücretler için yasal ve diğer yasal hacizlerini saklı tutar.
√ Onarım için sunulan ürün ve bileşenlerin, onarılmak yerine aynı türden yenilenmiş ürünlerle değiştirilebileceğini lütfen unutmayın. Bu yenilenmiş ürünler test edilmiştir ve işlev ve görünüm açısından yepyeni ürünlere benzemektedir. Yenilenmiş herhangi bir parça veya ünite kalite güvence gereksinimlerimizi karşılamıyorsa, yepyeni parçalar veya üniteler verilecektir. Değiştirilen parçalar farklı seri numaralarıyla gelebilir.
√ Bir ürünün kullanıcı tarafından oluşturulan verileri tutabildiği durumlarda, onarım işlemi sırasında bu tür verilerin kaybolabileceğini lütfen unutmayın. Bu nedenle, herhangi bir onarımdan önce verilerinizi yedeklemenizi öneririz.
√ Garanti süresinin bitiminden sonra veri analizi hizmeti verilmeyeceğini lütfen unutmayın.
√ DJI global garanti sağlamaz, müşteriler yalnızca ürünü satın aldıkları bölgedeki belirlenmiş bir DJI onarım merkezinde garanti hizmeti alabilirler. Ancak, parça mevcudiyetine bağlı olarak, müşteriler ek bir ücret karşılığında bölgeler arası onarım hizmeti alabilirler.
√ Kuzey Amerika'daki müşteriler için lütfen unutmayın: 1 Ağustos 2016'dan sonra satın alınan DJI ürünleri, yalnızca DJI yetkili bayilerinden satın alınmaları halinde garanti kapsamındadır.
√ A Bölgesindeki bir müşteri, ürünlerini B Bölgesindeki belirlenmiş bir DJI onarım merkezine göndermek isterse, müşterinin DJI'nin onayını alması ve oluşan gümrük vergileri, vergiler, gümrük işlemleri ve diğer masrafları karşılaması gerekir.
√ Uçak sudan zarar görmüşse performansı ciddi şekilde etkilenebilir ve uçak tamir edilemez durumda olacaktır. Bu nedenle, ürün gönderilirse, onarım hizmetleri yerine değiştirme hizmeti verilmektedir.
√ Ürününüzü onarıma göndermeden önce, lütfen ürün üzerindeki özelleştirilmiş süslemeleri ve öğeleri (dekoratif çıkartmalar, UAS çıkartmaları, tablolar, resimler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) çıkarın. vb.). DJI, bu özelleştirilmiş dekorasyon ve eşyalarda meydana gelebilecek herhangi bir hasar veya kayıptan sorumlu olmayacaktır.
√ Yasal haklarınızı garanti altına almak için lütfen imzalarken ürününüzün sağlam olup olmadığını (ürününüzde nakliye sırasında herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz) kontrol ediniz. Üründe bir kusur varsa, lütfen bunu imzaladıktan sonra yedi (7) gün içinde bize bildirin; ya da imzaladığınız ürünün sağlam ve tam işlevli olduğu kabul edilecektir.

Ana Parçaların Garanti Süresi*

ÜrünAna bileşenlerGaranti süresi
DJI Mini 2 \ Mavic MiniMC12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Kıvılcımı
Ana Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Mavic Pro
MC12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Mavic 2 Pro \ Mavic 2 Yakınlaştırma
Ana Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
DJI Hava 2S \ Mavic Hava 2
Ana Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Mavic Hava
MC12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Phantom 4 Pro V2.0 \ Phantom 4 Pro \ Phantom 4 Gelişmiş \ Phantom 4
MC12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan Kumanda (Dahili Ekransız)12 ay
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Ekran)12 ay
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Kontrol Cihazı)12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
pervanegaranti yok
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
RTF
Phantom 3 Professional \ Phantom 3 Advanced \ Phantom 3 Standard \ Phantom 3 4K
Merkez Kurulu12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Motor12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
Phantom 2 Vision + \ Phantom 2 Vision \ Phantom 2 \ Phantom FC40 \ Phantom 1
MC12 ay
Kamera ünitesi12 ay
Motor12 ay
ESC12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
RTF
İlhamı 2
Gimbal Kamera (X4S, X5S, X7 dahil)12 ay
Tüm Birimler (Gimbal, Kamera ve Pil hariç)12 Ay ve 200 Uçuş Saatinden Az
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Pervane ve Pervane Montaj Plakalarıgaranti yok
Uzaktan kumanda12 ay
CINESSD (960G)12 Ay ve Yazılan Toplam Bayt (TBW) 300 TB'tan az
SINESSD (480G)12 Ay ve 150 TB TBW'den az (Yazılan Toplam Bayt)
CINESSD (240G, 120G)12 Ay ve 75 TB TBW'den az (Yazılan Toplam Bayt)
CINESSD Kart Okuyucu12 ay
Akü İstasyonu12 ay
çoklu bağlantı12 ay
Inspire 1 V1.0 \ Inspire 1 V2.0 \ Inspire 1 Pro \ Inspire 1 RawGimbal Kamera (Z3, X3, X5, X5R dahil)12 ay
Tüm Birimler (Gimbal, Kamera ve Pil hariç)12 Ay ve 200 Uçuş Saatinden Az
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Pervane ve Pervane Montaj Plakalarıgaranti yok
Uzaktan kumanda12 ay
Osmo \ Osmo+ \ Osmo Pro \ Osmo Raw \ Osmo Mobilgimbal kamera12 ay
Üstesinden gelmek12 ay
pil6 Ay ve 400'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Pil Şarj Kablosu (Osmo Mobil)garanti yok
Osmo Mobil 2Osmo Mobile 2 (Gimbal, İşleyici ve Pil dahil)12 ay
Osmo Mobil 2 Şarj Kablosugaranti yok
Osmo Mobil 3Osmo Mobile 3 (Dahili Pil)12 ay
Osmo Taşıma Çantası ve Osmo Grip Tripod3 ay
USB-C Güç Kablosugaranti yok
DJI OM 4DJI OM 4 (Dahili Pil)12 ay
DJI OM Manyetik Telefon Kelepçesi12 ay
DJI OM Grip Tripod ve DJI Sling Kılıfı3 ay
DJI OM Manyetik Halka Tutucu ve Diğer Aksesuarlargaranti yok
DJI Cep 2Gimbal ve Kamera12 ay
Üstesinden gelmek12 ay
pil12 ay
DJI Pocket 2 Her Şeyi Yapabilen Kolu12 ay
DJI Kablosuz Mikrofon Vericisi12 ay
DJI Pocket 2 Şarj Kutusu12 ay
DJI Pocket 2 Su Geçirmez Kılıf 3 ay
Osmo CepGimbal ve Kamera12 ay
Üstesinden gelmek12 ay
pil12 ay
Osmo EylemiKamera12 ay
pil12 ay
RoboMaster S1Akıllı Kontrolör12 ay
Hareket Kontrolörü12 ay
Kamera Modülü12 ay
Gimbal Modülü12 ay
Lazer12 ay
Jel Boncuk Kabıgaranti yok
Hoparlör Modülü12 ay
Hit Dedektörü12 ay
Şasi Zırh Kitigaranti yok
Şasi Kapağıgaranti yok
Şasi Orta Çerçevegaranti yok
M3508I Fırçasız Motor ve ESC 12 ay
Mecanum TekerlekGaranti yok
Akıllı Pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Akıllı Pil Şarj Cihazı12 ay
oyun kumandası12 ay
Koruyucu gözlükgaranti yok
jel boncukgaranti yok
RoboMaster EP Akıllı Kontrolör12 ay
Hareket Kontrolörü12 ay
Kamera Modülü12 ay
Gimbal Modülü12 ay
Lazer12 ay
Jel Boncuk Kabıgaranti yok
Hoparlör Modülü12 ay
Hit Dedektörü12 ay
Şasi Zırh Kitigaranti yok
Şasi Kapağıgaranti yok
Şasi Orta Çerçevegaranti yok
M3508I Fırçasız Motor ve ESC 12 ay
Mecanum Tekerlekgaranti yok
Akıllı Pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Akıllı Pil Şarj Cihazı12 ay
Koruyucu gözlükgaranti yok
jel boncukgaranti yok
Robot kol12 ay
tutucu12 ay
Güç Konektörü Modülü12 ay
Sensör Adaptörü12 ay
Kızılötesi Mesafe Sensörü12 ay
DJI 1240BA Servo12 ay
RoboMaster EP ÇekirdeğiAkıllı Kontrolör12 ay
Hareket Kontrolörü12 ay
Kamera Modülü12 ay
Hoparlör Modülü12 ay
Hit Dedektörü12 ay
Şasi Zırh Kitigaranti yok
Şasi Kapağıgaranti yok
Şasi Orta Çerçevegaranti yok
M3508I Fırçasız Motor ve ESC12 ay
Mecanum Tekerlekgaranti yok
Akıllı Pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Akıllı Pil Şarj Cihazı12 ay
Robot kolgaranti yok
tutucu12 ay
Güç Konektörü Modülü12 ay
Sensör Adaptörü12 ay
Kızılötesi Mesafe Sensörü12 ay
DJI 1240BA Servo12 ay
RoboMaster TTuçak12 ay
pil6 Ay ve Şarj Döngüsü 200 Defadan Az
Açık Kaynak Denetleyicisi12 ay
Nokta Vuruşlu Ekran ve Mesafe Algılama Modülü12 ay
Pervaneler ve Aksesuarlargaranti yok
Uzatma Kartıgaranti yok
Matris 300 RTKUçuş Kontrol Sistemi12 ay
Uçak Gövdesi (Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve Batarya Dolabı hariç)12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Anten (İletim Anteni ve D-RTK Anteni)12 ay
Pervaneler, Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve Batarya Dolabıgaranti yok
Akıllı Denetleyici Kurumsal12 ay
DJI Akıllı Denetleyici Genişletme Kiti12 ay
Akıllı Uçuş Bataryası (TB60)6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Akıllı Pil (WB37)6 ay
BS60 Akıllı Akü İstasyonu12 ay
D-RTK 2 İstasyon12 ay
D-RTK 2 Aksesuargaranti yok
USB Şarj Cihazı12 ay
CSM Radarı12 ay
Yukarı Gimbal Konnektör6 ay
Aşağı Tek Gimbal Konnektör6 ay
Aşağı Çift Gimbal Konnektör6 ay
Manifold 2 Montaj Braketi3 ay
Taşıma çantası3 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
Matris 600 \ Matrice 600 ProMerkez Kurulu12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Uzaktan Kumanda Kanal Genişletme Kiti12 ay
Motor12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
Matris 200 \ Matris 210 \ Matris 210-RTKMC12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Pervane ve Pervane Montaj Plakalarıgaranti yok
Uzaktan kumanda12 ay
çerçevegaranti yok
D-RTK Anteni12 ay
D-RTK İşlemci12 ay
Gimbal Montaj Konnektörügaranti yok
Veri Bağlantısı Profesyoneli12 ay
Veri Bağlantısı Pro Anteni3 ay
Matris 200 V2 \ Matris 210 V2 \ Matris 210 RTK V2Uçuş Kontrol Sistemi 12 ay
FPV Modülü12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler ve Pervane Montaj Plakaları hariç)12 ay
Gövde (Kabuk, İniş Takımı Tabanı ve FPV Modülü hariç)12 ay
Pervaneler, Pervane Montaj Plakaları, Gövde ve İniş Takımları garanti yok
D-RTK 2 Anten (Montaj Braketi hariç)12 ay
Uzaktan kumanda 12 ay
Akıllı Uçuş Bataryası (TB55)6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Akıllı Pil (WB37)6 ay
Şarj cihazı12 ay
Şarj Merkezi12 ay
D-RTK 2 İstasyon 12 ay
D-RTK 2 Aksesuargaranti yok
Tek Yukarı Gimbal Konnektör6 ay
GPS Kiti (Montaj Braketi hariç)12 ay
Manifold 2 İHA Kurulum Kiti 3 ay
Taşıma çantası 3 ay
Diğer aksesuarlar garanti yok
matris 100Merkez Kurulu12 ay
Motor12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
P4 MultispektralMC12 ay
Gimbal Kameralar12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
EPP Kutusugaranti yok
Diğerlerigaranti yok
KristalGökyüzümonitör12 ay
Akıllı Pil Şarj Merkezi12 ay
Uzaktan Kumanda Montaj Braketi12 ay
Akıllı Pil6 ay
DJI Akıllı Kontrol CihazıDJI Akıllı Kontrol Cihazı12 ay
USB Şarj Cihazı12 ay
DJI FPV'siAna Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Modülü12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler Hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
DJI Hareket Kontrolörü12 ay
Akıllı Uçuş Bataryası6 Ay ve 100 Kereden Az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Gövdegaranti yok
Pervanelergaranti yok
DJI Dijital FPV SistemiMC12 ay
Optik Modül 12 ay
Kamera6 ay
Hava Ünitesi Modülü6 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Akıllı Pil (WB37)6 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
DJI FPV Gözlük V2Optik Ünite12 ay
DJI Gözlük Pili6 ay
Aksesuarlargaranti yok
DJI GözlükMC12 ay
Optik Modül12 ay
pil6 ay
Şarj cihazı12 ay
çerçevegaranti yok
DJI Gözlük Yarış SürümüMC12 ay
Optik Modül12 ay
pil6 ay
Şarj cihazı12 ay
Hava Ünitesi1 ay
Kamera1 ay
çerçevegaranti yok
ağırlıkUzaktan kumanda12 ay
pil6 ay
Aksesuarlargaranti yok
Mavic 2 Kurumsal GelişmişAna Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (pervaneler hariç)12 ay
DJI Akıllı Kontrol Cihazı 12 ay
pil6 Ay ve 200 Defadan Az Şarj Döngüsü
USB Şarj Cihazı12 ay
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
Gövdegaranti yok
Pervanelergaranti yok
M2EA Spot Işığı12 ay
M2EA Hoparlör12 ay
M2EA İşaretçisi12 ay
M2EA RTK Modülü12 ay
Taşıma çantası3 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
Mavic 2 Enterprise \ Mavic 2 Enterprise ÇiftAna Kontrolör12 ay
Gimbal ve Kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Pil Şarj Merkezi12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
M2E Spot Işığı12 ay
M2E Hoparlör12 ay
M2E İşaretçisi12 ay
Hayalet 4 RTKMC12 ay
gimbal kamera12 ay
Görüş Konumlandırma Sistemi12 ay
Sevk Sistemi (Pervaneler hariç)12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Dahili Ekranlı Uzaktan Kumanda (Ekran)12 ay
Uzaktan Kumanda için Akıllı Pil6 ay
Uzaktan Kumanda için Pil Şarj Merkezi12 ay
pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
çerçevegaranti yok
pervanegaranti yok
EPP Kutusugaranti yok
program kilidigaranti yok
Diğerlerigaranti yok
D-RTK 2 Yüksek Hassasiyetli GNSS Mobil İstasyonD-RTK 2 Gövde12 ay
Şarj Merkezi12 ay
Akıllı Pil (WB37)6 ay
AC Güç Adaptörü12 ay
Güç Adaptörü II12 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
RehberlikRehberlik Çekirdeği12 ay
Kılavuz Sensörü12 ay
Çok Rotorlu
A3 için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
IMU12 ay
PMU12 ay
LED12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Çok Rotorlu
A2 \ WooKong-M için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
IMU12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Çok Rotorlu
N3 için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
PMU12 ay
LED12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Çok Rotorlu
Naza-M V2 \ Naza-M Lite için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Helikopter
Ace One \ Ace Waypoint \ WooKong-H için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
IMU12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Helikopter
Naza-H için Uçan Kontrolörler
MC12 ay
Küresel Konumlama Sistemi12 ay
Uçan Platform-Pro
S1000 \ S1000+ \ S900 \ S800 \ S800 EVO
çerçevegaranti yok
Motor12 ay
ESC12 ay
pervanegaranti yok
Uçan Platform-Hobi
F330 \ F450 \ F550 \ Ayarlı Tahrik Sistemi
çerçevegaranti yok
Motor12 ay
ESC12 ay
pervanegaranti yok
El Gimballeri
Ronin \ Ronin-M \ Ronin-MX
Gimbal Mekaniği12 ay
Gimbal Motorları12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Akıllı Pil6 ay
Şarj cihazı12 ay
başparmak denetleyicisi12 ay
ronin 2Gimbal Mekaniği12 ay
Gimbal Motorları12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Akıllı Pil6 Ay ve 200'den az Şarj Döngüsü
Şarj cihazı12 ay
Dörtlü Şarj Merkezi12 ay
kavrama12 ay
DJI RS2Gimbal Mekaniği12 ay
DJI Ronin BG30 Kavrama12 ay
DJI Ronin RavenEye Görüntü İletim Sistemi12 ay
DJI Ronin Odak Motoru12 ay
tripod12 ay
DJI R Twist Grip Çift Kol12 ay
DJI Ronin Bağlı Kontrol Kolu12 ay
DJI R Roll Eksen Karşı Ağırlık Seti12 ay
DJI R Dikey Kamera Montajı12 ay
DJI R Telefon Tutucu6 ay
DJI RONIN GENİŞLETME TABAN KİTİAksesuar12 ay
Kablo3 ay
Ronin-SGimbal Mekaniği12 ay
Gimbal Motorları12 ay
kavrama12 ay
tripod12 ay
Odak Tekerleği12 ay
Şarj cihazı12 ay
DJI RSC 2Gimbal (Dahili Pil)12 ay
DJI Ronin RavenEye Görüntü İletim Sistemi12 ay
DJI Ronin Odak Motoru12 ay
Genişletilmiş Kavrama/Tripod12 ay
DJI R Telefon Tutucu6 ay
Ronin-SCGimbal Mekaniği12 ay
kavrama12 ay
Tripod (Plastik)3 ay
Odak Tekerleği12 ay
Ronin-S/SC Telefon Tutucu6 ay
Odak Motoru 12 ay
Zenmuse L1gimbal12 ay
livox havacılık12 ay
Kamera12 ay
Yüksek Hassasiyetli IMU Modülü12 ay
Depolama kutusu3 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
Zenmuse P1gimbal12 ay
Kamera12 ay
Lens12 Ay ve 100.000'den az deklanşör kullanımı
Depolama kutusu3 ay
Diğer aksesuarlargaranti yok
Zenmuse Gimbals
Z15-BMPCC \ Z15-5D serisi \ Z15-GH4 \ GH3 \ Z15 serisi \ H3-4D \ H3-3D \ H3-2D
Zenmuse Gimballer12 ay
Gimbal Motorları12 ay
Endüstriyel Çözümler için Gimbals
Z30 \ Zenmuse XT \ Zenmuse XT2 \ Zenmuse H20 \ Zenmuse H20T
gimbal 12 ay
Kamera12 ay
DJI Odaklanmapil12 ay
Motor12 ay
Uzaktan kumanda12 ay
Veri Bağlantısı
Lightbridge \ 2.4G Bluetooth Veri Bağlantısı \ 2.4G Veri Bağlantısı \ 900M Veri Bağlantısı \ SRW G60
verici12 ay
Alıcı12 ay
Yük SDK'sıYük SDK Geliştirme Kiti15 gün
DJI SKYPORT6 ay
DropsafeBaskılı devre kartı12 ay
Diğerlerigaranti yok
manifoldİşlemci12 ay
RoboUstalarM3508 P19 Fırçasız DC Dişli Motor3 ay
C620 Fırçasız DC Motor Hız Kontrol Cihazı3 ay
M3508 Aksesuar Kitigaranti yok
RoboMaster Geliştirme Kurulu15 gün
GM6020 Fırçasız DC Motor3 ay
DJI Kuvvet Promekanik12 ay
pil6 ay
Antengaranti yok
DJI Ana Tekerleklermekanik12 ay
pil6 ay
tekerlek kolugaranti yok
Antengaranti yok
Aksesuarlar
IOSD MARK II \ IOSD Mini \ DT7&DR16 RC Sistemi
Aksesuarlar12 ay
Aeroskop MobilCrystalSky Monitör12 ay
Pil Merkez Kartı12 ay
RF Modülü12 ay
Dijital Kart Modülü12 ay
Güç modülü12 ay
Çift frekanslı Anten 12 ay
Çift frekanslı Amplifikatör Modülü12 ay
CrystalSky Monitör Montaj Braketi12 ay
Koruyucu Kılıf (İç ve Dış Kabuk dahil)garanti yok
Aksesuar (Kablo ve Bağlantı Noktası)garanti yok
Aeroskop KırtasiyeAeroskop Sabit Birim İşlemci12 ay
program kilidi12 ay
İşlemci Montaj Braketigaranti yok
Yüksek Kazançlı Anten Montaj Braketigaranti yok
Güç kablosugaranti yok
İşlemci GND Kablosu garanti yok
Vida takımıgaranti yok
Yönlü Anten G-8Yönlü Anten 12 ay
Yönlü Anten G-162.4 GHz Yüksek Kazançlı Anten12 ay
5.8 GHz Yüksek Kazançlı Anten12 ay
Perakende AksesuarlarPerakende Aksesuarlar3 ay

* Garanti süresi yerel yasa ve yönetmeliklere göre değişiklik gösterebilir.

Onarım Başvuru Formu

Aktivasyon Anahtarı Servis Talimatları

CinemaDNG Aktivasyon Anahtarı ve Apple ProRes Aktivasyon Anahtarı Servis Talimatları


1. Satın Alma ve Kullanım Önlemleri
a. Lütfen CinemaDNG Aktivasyon Anahtarını veya Apple ProRes Aktivasyon Anahtarını DJI Online Store'dan veya DJI tarafından yetkilendirilmiş diğer kanallardan satın alın.
b. CinemaDNG Aktivasyon Anahtarı veya Apple ProRes Aktivasyon Anahtarı (bundan sonra "Etkinleştirme Anahtarı" olarak anılacaktır), Inspire 2 ve Zenmuse X5S veya Zenmuse X7 Gimbal & Camera ve Inspire 2 CINESSD ile kullanılmalıdır.
c. Inspire 2 Professional Combo, Inspire 2 Premium Combo ve Inspire 2 Cinema Premium Combo için Aktivasyon Anahtarı, uçağın satın alımına dahildir (Inspire 2 Premium Combo ve Inspire 2'de hem CinemaDNG Aktivasyon Anahtarı hem de Apple ProRes Aktivasyon Anahtarı ile birlikte) Cinema Premium Combo ve Inspire 2 Professional Combo'da Apple ProRes Etkinleştirme Anahtarı). Daha fazla ayrıntı için lütfen “ Kutudabaşlıklı bağlantıya tıklayın .
d. Müşterilerin, yalnızca Aktivasyon Anahtarını satın almaları durumunda Aktivasyon Anahtarını ve uçağı bağlamak için Inspire 2'nin CineCore seri numarasını sağlamaları gerekir. Aktivasyon Anahtarını satın alırken lütfen CineCore S/N'yi dikkatlice kontrol edin.
e. Müşteri tarafından satın alınan Inspire 2'ye eklenen Aktivasyon Anahtarı, varsayılan olarak aynı sırayla Inspire 2 hava aracına bağlanacaktır. Aktivasyon Anahtarını etkinleştirmek için lütfen e-postanızı kontrol edin.


2. Satış Sonrası Servis Talimatları
a. Aktivasyon Anahtarı, satın alındıktan sonra 30 (takvim) gün içinde etkinleştirilmediği takdirde iade ve iade edilebilir. Uçak iade politikasına uyuyorsa, ayrıca satın alınan Aktivasyon Anahtarı uçakla birlikte iade edilebilir (Inspire 2 Professional Combo, Inspire 2 Premium Combo veya Inspire 2 Cinema Premium Combo'da bulunan Aktivasyon Anahtarı ayrıca iade edilemez ve iade edilemez).
b. Aktivasyon Anahtarı bağlanamaz veya başka bir uçağa aktarılamaz.
c. Spark'ın onarılması veya değiştirilmesi gerekiyorsa (DJI Care Refresh kapsamındaki durumlar dahil), Aktivasyon Anahtarı tutulacak ve Spark tamir edildikten veya değiştirildikten sonra normal şekilde kullanılabilecektir.
d. Uçak uçarsa, sorumluluk analizi için lütfen DJI Teknik Destek ile iletişime geçin. Uçuş hatası üretim hatasından kaynaklanıyorsa ve ürün hala garanti kapsamındaysa, müşterinin kaybı aynı değerde bir ürün için tazmin edilecek ve ilgili Aktivasyon Anahtarı saklanacaktır.

DJI Genel Satış Sonrası Hizmet Akışı