Değiştirme Hizmeti ve Kaza Koruması

Kazayla oluşan hasarlar, çarpışma ve su hasarı dahil olmak üzere değiştirme hizmeti kapsamındadır. Küçük bir ek ücret karşılığında, bir kaza olması durumunda hasarlı ürününüzü değiştirtebilirsiniz. DJI Care Refresh (1 yıllık plan), 1 yılda 2 adede kadar değiştirme içerir. DJI Care Refresh (2 yıllık plan), 2 yılda 3'e kadar değiştirmeyi içerir ve orijinal garantiyi satın alma tarihinden itibaren 2 yıla kadar uzatır.

* Değiştirilen ürünler, performans ve güvenilirlik açısından yepyeni veya yepyeni ürünlere eşdeğerdir.
* DJI Care Refresh (2 yıllık plan) şu anda yalnızca belirli DJI ürünleri için mevcuttur.

Uçuş Kapsamı

Uçak uçarsa veya bağlantısı kesilirse ve kaybolursa, artık uçuş kayıtlarını senkronize edebilir, kayıp uçağınızı bildirebilir ve yeni bir ürün almak için değişim ücreti ödeyebilirsiniz.***

* Flyaway Kapsamı yalnızca belirli DJI ürünleri için geçerlidir. Daha fazla ayrıntı için lütfen SSS sayfamızı ziyaret edin.
** Değiştirilen ürünler, performans açısından yepyeni veya yepyeni ile eşdeğerdir vereliability.

Ekspres Seçenek

Ekspres Seçeneği ile, hasarlı ürününüzü aldıktan sonra, DJI onarım merkezi hasar değerlendirmesi ve teklif sürecini atlayacak ve ardından en kısa sürede size yeni bir ürün gönderecektir.

Global Service and Support

Özel Uluslararası Garanti Hizmeti*, dünya çapındaki herhangi bir DJI yetkili onarım merkezinde değiştirme veya onarım hizmetine erişmenizi sağlar.

* Uluslararası Garanti Hizmeti yalnızca belirli DJI ürünleri için geçerlidir. SSS sayfamızı ziyaret edin. Tüm ayrıntılar .

VIP Service

Should you need technical support, you will have priority access to DJI experts through an exclusive channel, and your product will get priority repair or replacement.

Ücretsiz kargo

DJI, bir ürün değiştirme hizmeti için geri gönderildiğinde nakliye masraflarını her iki şekilde de karşılayacaktır.

DJI Care Refresh Satın Al